آخرین اخبار

با درخشش ستاره‌ها در مسقط/ کره‌ جنوبی از فاجعه گریخت


به گزارش “ورزش سه”، بعد از تساوی مقابل فلسطین در سئول، ببرهای تائجو فشار زیادی را روی خود احساس می‌کردند و در حالی به مسقط رفتند که تنها کسب سه امتیاز می‌توانست کمی فشار را از روی آنها بکاهد.

بازی البته برای آنها با یک گل آغاز شد. هی چان هوانگ مهاجم تیم ولورهمپتون با یک ضربه از پشت محوطه جریمه دروازه ابراهیم المخینی را گشود.

2079427

همه چیز برای کره خوب پیش می‌رفت تا اینکه در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول اشتباه مهلک مدافع کره منجر به یک گل به خودی شد تا نیمه نخست با شوک به کره پایان یابد.

شروع نیمه دوم با حملات پی‌درپی شاگردان هونگ میونگ بو همراه بود. آنها به خوبی میدانستند که با توجه به پیروزی اردن، این نتیجه کار را برایشان پیچیده خواهد کرد و به همین دلیل نمایش تهاجمی را در دستور کار قرار داده بودند.

2079428

اما تا دقیقه ۸۲ عمان به خوبی از گل زده خود محافظت کرد. در این لحظه بود که سون هیونگ مین تفاوت دو تیم را رقم زد و روی پاس لی کانگ این با شلیک از پشت محوطه جریمه نتیجه را تغییر داد.

بعد از این گل عمان تلاش‌هایی برای گلزنی انجام داد که هیچ‌یک به ثمر ننشست. اعلام ۱۶ دقیقه وقت اضافه از سوی داور چهارم، امیدها را به میزبان بازگرداند، اما این کره بود که موقعیت به دست می‌آورد.

2079426

سرانجام در دقیقه ۱۰۱ این جو مین کیو بود که با یک شوت از راه دور گل سوم را هم زد تا خیال کره راحت شود.

با این پیروزی کره‌جنوبی ۴ امتیازی شد و در کنار اردن قرار گرفت.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه