فوتبال و فوتسال

برد پرسپولیس مقابل شمس آذر در نیمه اول



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۹:۱۵ امروز شنبه در هفته نهم لیگ برتر فصل جاری به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تک گل علی علیپور (۱۱) به سود پرسپولیس همراه بود.

ترکیب پرسپولیس در غیاب پنج بازیکن!

خوان کارلوس گاریدو تا صبح امروز دنبال پر کردن جای خالی محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، فرشاد فرجی و اوستون ارونوف به دلیل مصدومیت بود اما سرماخوردگی عجیب آلکسی گندوز ظهر امروز تشدید پیدا کرد تا او تبدیل به پنجمین غایب سرخ‌ها در بازی با شمس آذر شده و کادر فنی پرسپولیس ناچار به استفاده از ترکیب زیر برای شروع مسابقه باشد:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، سهیل صحرایی، میلاد محمدی، میلاد سرلک، سعید مهری، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و علی علیپور.

در سوی دیگر میدان رضا مهاجری سرمربی جدید شمس آذر تصمیم به انتخاب نفرات زیر در اولین تجربه رسمی حضورش روی نیمکت این تیم گرفت:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، علی وزیری پناه، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

بازی کم نقص با گل زودهنگام تکمیل شد

موعود بنیادی فر داور این مسابقه در زمان مقرر در سوت خود دمید تا پرسپولیس با استراتژی مالکانه روی توپ و میدان کار را پیش ببرد. سرخ‌ها با استفاده از توانمندی هافبک‌های خود در ارسال پاس‌های صحیح توانستند دقت بالای خو در ایجاد تاکتیک‌های تهاجمی نشان دهند.

سرخ‌ها با برنامه‌ریزی در استفاده از سرعت وینگرهای خود توانستند در نخستین حمله جدی خود به گل اول برسند.

پاس دقیق سروش رفیعی زیر پای سهیل صحرایی مدافع پیش تاخته این تیم نشست تا او با سانتر زمینی خود از جناح راست علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار دهد. مهاجم پرسپولیس ابتدا نتوانست با پای چپ شوت بزند تا بعد از گیر کردن تو، زیر پایش مجبور به چرخش شده و با دیدن دروازه شمس آذر آن را تبدیل به گل کند.

پس از این گل بازی سرعتی و تهاجمی هر دو تیم ادامه داشت تا بازی مهیجی رقم بخورد اما شوت‌های سنگین علیپور و میلاد محمدی دیگر راهبه دروازه شمس آذر پیدا نکرد تا همان یک گل برای برد پرسپولیس در ۴۵ دقیقه ابتدایی کفایت کند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه