آخرین اخبار

گلزن جدید سپاهان، آریا با پای چپ


به گزارش “ورزش سه”، سپاهان امشب در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که همه بازی‌های قبلی خود در لیگ برتر را برده بود. طلایی پوشان هر چند مقابل همشهری خود به تساوی رضایت دادند، اما بازی قابل قبولی از خود ارائه کردند. برای سپاهان که با این تساوی نوار بردهایش در لیگ برتر پاره شد، اگر یک اتفاق ویژه رخ داده باشد، آن اتفاق چیزی نیست جز رونمایی از یک گلزن جدید در این فصل مسابقات.

آریا یوسفی که امشب سپاهان را در دربی اصفهان پیش انداخت، اولین گل خود در لیگ بیست‌وچهارم را به ثمر رساند. در دقیقه 30 بازی روی حرکت تیمی شاگردان مورایس که از میانه زمین شروع شد، برایان دابو توپ را به رضا اسدی رساند و اسدی هم بلافاصله با پاس کوتاه توپ را به آریا یوسفی داد و او نیز با حرکتی سرعتی درون محوطه جریمه ذوب آهن و توی سر توپ زدن و حذف مدافع مستقیم خود با شوت پای چپ توپ را به تور دروازه چسباند.

اولین گل آریا در حالی امشب ثبت شد که او در مصاف هفته دوم سپاهان مقابل شمس آذر نیز اولین پاس گل خود را داده بود. آن بازی با حساب یک بر صفر تمام شد تا حالا بتوان گفت این مهاجم روی 4 امتیاز از 13 امتیاز سپاهان تا پایان هفته پنجم تاثیر مستقیم داشته است.

آریا یوسفی پس از سپری کردن یک دوره مصدومیت با انگیزه‌های زیادی وارد فصل جدید رقابت‌ها شده و در تلاش است بتواند بیش از پیش جواب اعتماد ژوزه مورایس را بدهد. از شادی گل او هم نگذریم که با انگشتانش حرف A که اول نامش است را نشان داد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه