ورزش بانوان

آخرین شرایط نماینده فوتبال زنان ایران پیش از لیگ قهرمانان آسیا



ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، تیم خاتون بم به عنوان نماینده فوتبال زنان ایران در مرحله دوم لیگ قهرماناننآسیا فردا (یکشنبه، پانزدهم مهر) به مصاف ملبورن‌سیتی استرالیا می‌رود.

مرضیه جعفری، سرمربی این تیم، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خوشحالم که به عنوان اولین تیم ایرانی در این تورنمنت شرکت کرده‌ایم. شناخت نسبتا خوبی از تیم ملبورن داریم. می‌دانیم تیم خیلی خوبی است و علاوه بر بازیکن ملی‌پوش خوب، چند لژیونر هم دارد.

او ادامه داد: تمام توانمان را می‌گذاریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا پتانسیل بازیکنان ایرانی در این مسابقات دیده شود و در کنارش امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم. 

جعفری بیان کرد: از آنجا که تیم ما بازی بین‌المللی زیادی نداشته‌اند این بازی‌ها برای کسب تجربه و بهبود عملکرد تیم مفید است.

سارا دیدار: آمده‌ایم که صعود کنیم

سارا دیدار، بازیکن تیم خاتون، هم درباره این مسابقه گفت: خیلی خوشحالم فردا با ملبورن‌سیتی بازی داریم. تیم خوب و قابل احترامی است. بازیکنان خیلی خوبی دارد. شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم.

او با بیان اینکه خاتون بم سال‌هاست با اقتدار قهرمان ایران و در آسیا شناخته شده است، تاکید کرد: حریف استرالیایی را آنالیز کرده‌ایم و با روحیه عالی آماده بازی فردا هستیم. آمده‌ایم که از گروهمان صعود کنیم.

دیدار در پایان مردم ایران را خطاب قرار داد و گفت: صحبتم با مردم ایران است. از کسانی که برایمان انرژی مثبت می‌فرستند و ما را حمایت می‌کنند ممنون هستیم. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و این انرژیی مثبت را به آنها برگردانیم.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا

نوشته های مشابه