آخرین اخبار

ادعای روزنامه اکیپ/ درگیری مانیان و امباپه: تنش در فرانسه بالا گرفت!


به گزارش “ورزش سه”، مشکلات داخلی تیم ملی فرانسه در فیفا دی اخیر زیاد شده و مستقیماً به کیلیان امباپه مربوط می‌شود که همچنان حرکات او از نزدیک در رسانه‌ها دنبال می‌شود.

طبق گزارش اکیپ، این مهاجم پس از شکست مقابل ایتالیا در جمعه گذشته و همچنین قبل از بازی مقابل بلژیک، بازی‌ای که در آن بازیکن تعویضی بود، با برخی هم تیمی‌هایش دچار تنش شده بود.

این روزنامه فرانسوی مدعی شده است که پس از شکست مقابل ایتالیا، مایک مانیان خشمگین به چند بازیکن قدیمی تیم فرانسوی حمله کرد و مستقیماً به کیلیان امباپه اشاره داشت. مهاجم رئال مادرید که به شدت به‌خاطر عملکردش مورد انتقاد قرار گرفته بود، او را نادیده گرفت و عملاً به عصبانیت دروازه‌بان میلان واکنشی نشان نداد.

اکیپ در ادامه توضیح می‌دهد: «روزهایی بود که امباپه احساس می‌کرد بازیکنی است که مطمئناً از بازگشت به جمع هم تیمی‌هایش خوشحال است، اما الان اینگونه نیست. امباپه تصویر یک بازیکن بی‌تفاوت و بی‌ارتباط با تیم را نشان می‌داد که گویی در حاشیه است.»

2079748

جالب اینکه مانیان بازی ضعیف امباپه را زیر سوال برده بود ولی کمی بعد گریزمان شکست را به گردن تاکتیک‌های دشان انداخت.

طبق ادعای اکیپ، کیلیان امباپه ساعاتی قبل از بازی فرانسه مقابل بلژیک برای هم تیمی‌هایش سخنرانی کرد و گفت که تیم نیاز به کار تاکتیکی بهتری دارد تا بازیکنان و به‌خصوص جوانان بهتر با آنچه مربی در نظر دارد سازگار شوند. سخنرانی او طولانی بود و مشخص نبود به کادر فنی کنایه زده یا به بازیکنان.

روز دوشنبه در دیدار مقابل بلژیک، دیدیه دشان به کیلیان امباپه استراحت داد و کاپیتان تیم انگولو کانته بود.

اکیپ نوشته که آیا این اقدام برای این بود که مانیان بازوبند را در اختیار نگیرد چون امباپه از دست او عصبانی بود یا خیر؟ فدراسیون فوتبال فرانسه اما اینگونه استدلال کرد: «ما بازوبند را به کانته دادیم زیرا او تنها کسی بود که بیش از 60 بازی ملی داشت.»

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه