آخرین اخبار

استقلال در طول ۹۰ دقیقه حتی یک فوت به دروازه خیبر نکرد | موسیمانه باید این تیم را بکوبد و از اول بسازد | امسال هر چه توپ روی دروازه استقلال آمد گل شد



فریبا در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به شرایط این روزهای تیم استقلال و شکست مقابل خیبر خرم آباد تاکید کرد: چه کار می شود کرد!؟ حال همه ما گرفته است. نمی دانم چه بلایی سر تیم آمده است؟ خط دفاعی که پارسال کمترین گل خورده را داشت امسال هر چی توپ روی دروازه مان آمد رفت توی گل. اگر حسینی هم نبود خیلی بیشتر گل می خوردیم. عین پنیر لقمه شده اند. نرم نرم. اشتباهات بچه گانه انجام می دهند. روحی و روانی خوب نیستند. خیلی کار آقای موسیمانه سخت است. به قول قدیمی ها او باید تیم را بکوبد و از نو بسازد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او خطاب به بازیکنان استقلال گفت: انگار آنها نمی دانند در چه تیمی بازی می کنند!؟ یا نمی دانند استقلال چه قدمتی در ایران و آسیا دارد؟ حرکت های اشتباه از اول فصل گریبان تیم را گرفت و هنوز ادامه دارد. از همان اول بحث روحی و روانی تیم درست نیست. هیچ چیز سرجایش نیست. موسیمانه کارش بسیار سخت است امیدوارم با تجربه ای که دارد یواش یواش تیم را درست کند.

فریبا با شاره به دیدار سخت این هفته تیم استقلال برابر تراکتور تصریح کرد: بازی های سخت استقلال در راه است. پنجشنبه هم با تراکتور بازی دارند ببینیم تا پنجشنبه موسیمانه چی کار می کند!؟

این پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه بسیاری از پیشکسوت انتقادات تندی را علیه بازیکنان این تیم داشت و آنها را مقصر اصلی باخت به خیبر می دانند تاکید کرد: بله این هست. گرچه وقتی تیم ارز لحاظ روحی و روانی خراب باشد همه ارکان باشگاه مقصر هستند. مدیریت نتوانست شرایط را درست کند تا شرایط روحی شان خوب باشد. من نمی دانم چه شده؟ بچه ها بی خیال بازی می کنند! البته زحمت می کشند، می دوند و می جنگند ولی راحت گل می خورند. هر توپ که می آید روی دروازه استقلال ما تنمان می لرزد که الان تبدیل به گل خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که در این شرایط بهترین راهکار برای استقلال چیست از این شرایط خارج شود گفت: ببینید یک مربی آمده که کاملا مورد حمایت هلدینگ است چراکه خود انها او را آورده اند. همه چیز هم در اختیارش است. منظورم از همه چیز در اختیارش است از نظر زیرساخت ها و مالی است. حالا موسیمانه باید هنرش را نشان دهد. البته صحبت هایی که خود موسیمانه انجام داده به نکات بسیار ظریفی اشاره کرده است. او با اینکه هیچ گاه سابقه کار در ایران و استقلال را نداشته اما مواردی که درباره بازیکنان و شرایط مربیان قبلی داشته بیانگر این است که درست تشخیص داده است.

فریبا تاکید کرد: بازیکنان باید بدانند خیلی ضعیف کار کردند. در طول ۹۰ دقیقه حتی یک فوت به دروازه خیبر نکردند. جلوی تیم های سعید دقیقی بازی کردن سخت است. اینقدر که می دوند و پرس می کنند. در این شرایط باید بازیسازی می کردند که متاسفانه هیچ کدام از بازیکنان که باید این کار را می کردند شرایطش را نداشتند.
او اضافه کرد: دیروز دیدم آقای علی جباری (پیشکسوت استقلال) گفته که استقلال در پیش فصل بدنسازی نکردند و گل کوچک بازی می کردند. اما سوال من اینکه مگر در آن مقطع پیش فصل مربی بدنساز آورده بودند!؟ مربی بدنساز وسط راه رسید. نمی دانم جریان چه بود ولی بدنسازی پیش فصل بسیار حائز اهمیت است. برای همین در بازی با خیبر کار تاکتیکی و تکنیکی و دوندگی و پرس هم ندیدیم. تیم ول شده بود. خیلی امیدوارم در ادامه راه شرایط بهتر شود.

او درباره اینکه استقلال نیاز به بازیکن جدیدی دارد گفت: مگر جای خالی دارند که بتوانند بازیکن جدیدی بگیرند؟ هم سقف بودجه است و هم اینکه جای خالی ندارند. مگر اینکه به جای مهرداد محمدی مصدوم که ۳-۴ ماه دور از میادین است بازیکن جدیدی را جذب کنند. باید یک فوروارد هر طور شده جذب کنند. من از روز اول هر وقت مصاحبه کردم گفتم جذب یک فوروارد گلزن از نان شب واجب تر است. این همه هزینه کردند یک هزینه ای هم کنند و مهاجم خوب بگیرند. البته کار برای جذب مهاجم خوب سخت است. چراکه در وسط بازی ها هستیم باید ببینیم مهاجم خوب اصلا هست یا نه؟ ولی تیم نیاز دارد. الان مهاجمان با اینکه ۹ هفته از لیگ گذشته گل نزدند یک گل فقط مهرداد محمدی زده است او در ۴-۵ بازی غایب بود ولی بلانکو یا آرمان رمضانی گلزنی نکردند. در سوی دیگر خط دفاع پارسال کم گل می خورد الان نه. شرایط روحی و روانی خراب است هر توپی که روی دروازه می آید تبدیل گل شود.

فریبا در ادامه گفت و گو با همشهری آنلاین در خصوص اینکه موسیمانه بعد از شکست مقابل خیبر در رختکن انتقادات تندی را علیه بازیکنان استقلال داشته است گفت: حتما لازم بوده. مربی کم تجربه ای نیست. کلی قهرمانی آورده. او بلد است چه کار کند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه