آخرین اخبار

اظهارات علی علیپور در خصوص رکوردشکنی+فیلم


اظهارات علی علیپور در خصوص رکوردشکنی+فیلم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی علیپور پس از مسابقه پرسپولیس با پاختاکور در خصوص رکوردشکنی به خبرنگار دانشجو گفت: آقای پیوس تکرار نشدنی است و ارادت خاصی به ایشان دارم و باعث افتخار بنده است.

علی علیپور، بازیکن پرسپولیس، درباره عملکرد تیمش گفت: با لطف خدا و تلاش بچه‌ها به هدفی که داشتیم رسیدیم، اما در لحظات حساس بازی، غافلگیر شدیم و نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و شانس صعود ۱۰۰ درصد است.

او با اشاره به مشکلات موجود گفت: ساختار و شرایط مناسب برای موفقیت در سطح ملی فراهم نیست. هواداران از ما انتظار دارند بهترین نتیجه را بگیریم، اما امکانات کافی نداریم و همچنان درباره این مشکلات صحبت می‌کنیم.

علیپور به سختی‌های تیمش اشاره کرد و افزود: در این هوای سرد و بدون امکانات ورزشی مناسب، شرایط سخت است، اما همچنان می‌جنگیم. بحث سقف قرارداد و رقابت با تیم‌های عربستان نیز وجود دارد که باید نیاز‌های ما را جبران کنند.

وی در پایان گفت: تلاش همه بچه‌ها باعث افتخار من است و امیدوارم با ادامه این مسیر هر هفته سر حال باشیم. تیم نیاز به زمان دارد، ان‌شاالله نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

علی علیپور امشب در آسیا برای پرسپولیس رکوردشکنی کرد و رکورد فرشاد پیوس رو شکست.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه