آخرین اخبار

امباپه مثل جیمز باند است


امباپه مثل جیمز باند است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا به بحث پیرامون نقش کیلیان امباپه در تیم پرداخت. او با صراحت اعلام کرد که از امباپه بیشتر از هر چیزی گلزنی می‌خواهد تا تلاش در پرس کردن و بازی دفاعی.

آنچلوتی در توضیح نقش امباپه گفت: «از او می‌خواهم که گل بزند، ترجیح می‌دهم گل بزند تا اینکه پرس کند. پست مهاجم مرکزی تغییر نکرده است. از او همان چیزی را می‌خواهم که از کریم بنزما می‌خواستم؛ باید در موقعیت گل باشد و هوشیار عمل کند، به خصوص هنگام انتقال سریع توپ.»
دفاع بنیتو از رویکرد آنچلوتی: امباپه مثل جیمز باند است

بنیتو، مدافع سابق رئال، نقش امباپه را با ستاره‌های گذشته مقایسه کرد

بنیتو، که سال‌ها در باشگاه رئال مادرید حضور داشت، از تصمیم آنچلوتی درباره امباپه حمایت کرد و او را به شخصیت جیمز باند تشبیه کرد. او گفت: «اگر امباپه ۴۰ گل بزند و تعیین‌کننده باشد، مشکلی ایجاد نخواهد شد. او مانند جیمز باند است؛ مجوز دارد که ندود، همانطور که رونالدو نازاریو یا مسی در مواقعی از فصل در دویدن صرفه‌جویی می‌کردند تا توان بدنی خود را حفظ کنند.»
امباپه، وینیسیوس و نقش آنها در دفاع و حمله

توازن بین وظایف دفاعی و هجومی مهاجمان رئال مادرید

بنیتو با اشاره به نقش بازیکنانی مانند امباپه و وینیسیوس افزود: «اگر آنها در کار‌های دفاعی مشارکت کمتری داشته باشند، باید در حمله نقش خود را به خوبی ایفا کنند. اگر گل بزنند، هیچ‌کس انتقاد نخواهد کرد. اما اگر هم در حمله ضعیف باشند و هم از وظایف دفاعی غفلت کنند، انتقاد‌ها طبیعی است.»

در مجموع، آنچه از نشست خبری و نظرات بنیتو برمی‌آید این است که آنچلوتی قصد دارد تمرکز امباپه را بر گلزنی و تاثیرگذاری در حملات قرار دهد، تا جایگاه تیم در لیگ قهرمانان و سایر رقابت‌ها تقویت شود.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه