اخبار لحظه ای

امنیت و آسایش جامعه مرهون تلاش‌های کادر انتظامی است



ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

کُونُوا قَوّامینَ لِلّهِ شُهَداءَ بِالْقِسْط

سردار سرتیپ احمدرضا رادان 

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی 

با سلام و تحیت

نیروهای سرافراز و سلحشور فراجا، با صلابت مثال زدنی در مبارزه بی امان با دشمنان امنیت جامعه و در عین حال با رفتار توأم با عطوفت و رأفت اسلامی نسبت به ملت بزرگ و شریف ایران، در راستای اهداف عالی نظام مقدّس جمهوری اسلامی، اقدامات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشته است.

امنیت و آسایش عمومی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی کادر زحمت‌کش و بی ادعای انتظامی است.

همان امنیتی که در بعد جهانی آن، امروز در سایه سار مدیریت بی نظیر فرماندهی کل قوا و تبعیت نیروهای جان برکف مسلح کشور از معظم له، با موشک‌های کوبنده هایپرسونیک و بالستیک، به قدرت بازدارندگی کم نظیر رسیده و در عملیات وعده صادق ۲، دهان یاوه گوی رژیم صهیونیستی، این سگ هار منطقه با سرکردگی آمریکای جنایتکار و اذناب پلیدش را خرد کرده است. قدرتی که اشداء علی الکفار و رحمت برای مظلومین غزه، لبنان و مستضعفین عالم است.

امروز مردم عزیز ایران، قدردان همه آن کسانی که امنیت برون مرزی را همچون سپاه و ارتش و امنیت داخلی را همچون نیروهای ساعی فراجا، فراهم می‌کنند، هستند و اقتدار بیش از پیش آنان را از قوای سه گانه خواستارند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بیش از سیزده هزار شهید انتظامی کشور و تقدیر از جانبازان و خانواده‌های شهدای انتظامی، بر خود لازم میدانم هفته فراجا را به جنابعالی و تمامی همکاران خدوم و ارجمندتان در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون یکایک شما را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا دام عزه‌العالی، مسئلت می‌نمایم.

احمدرضا پورخاقان 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا