آخرین اخبار

امیدوارم حدسم غلط باشد اما؛/ از وینیسیوس متنفرند: او رنگ توپ طلا را نمی‌بیند!


به گزارش “ورزش سه”، ژالمینا، ستاره برزیلی کاریزماتیکی که از سال 1997 تا 2004 برای دپورتیوو لاکرونیا بازی می‌کرد، با کادنا سر در مورد وضعیتی که هموطنش وینیسیوس در رئال مادرید و تیم ملی برزیل تجربه می‌کند، صحبت کرد.

ژالمینیا در مورد انتقادات اخیر از وینیسیوس در تیم ملی برزیل گفت: «وینیسیوس رئال با برزیل یکی نیست اما رئال مادرید هم تیم ملی برزیل نیست. این وضعیت کمی پیچیده است. وینی در رئال تیمی دارد که همه می‌دانند در زمین باید چه کار کنند و در برزیل به تیمی بی‌نظم و بدون برنامه بازی می‌رسد. بنابراین برای وینیسیوس بازی در برزیل دشوار است. اما این هم نباید بهانه‌ای برای او باشد و معتقدم می‌تواند بهتر کار کند. در دو بازی اخیر او واقعا خوب نبود.»

2080055

از ژالمینیا سوال شد آیا وینیسیوس شایسته توپ طلاست و او پاسخ داد: «این یک سوال بسیار سخت است. با توجه به رقبای او مثل بلینگام یا رودری، فکر می‌کنم وینی شانس برنده شدن دارد. اگرچه فکر می‌کنم آنها این جایزه را به او نمی‌دهند و معتقدم اراده‌ای قوی برای این کار وجود دارد. امیدوارم حدسم غلط باشد. اگر توپ طلا را به وینی بدهند، خوب است، اما اگر او برنده نشود هم فکر نمی‌کنم ظلم خیلی بزرگی شده باشد چون رقبایش نیز شایسته هستند.»

توهین‌ها به وینیسیوس در ورزشگاه‌ها: «ما باید موضوع نژادپرستی را از موضوعات دیگر جدا کنیم. اتفاقی که برای وینیسیوس می‌افتد من را بسیار ناامید کرده چون طبیعی نیست. بیشتر از نژادپرستی به نظرم نفرت از او وجود دارد. اما لازم نیست درباره نژادپرست بودن کل یک کشور حرف بزنیم. در هر کشوری اینگونه افراد هستند ولی نباید عمومیت داد.»

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه