آخرین اخبار

امیر قلعه نویی با پیشکسوتان فوتبال مازندران دیدار کرد


امیر قلعه نویی با پیشکسوتان فوتبال مازندران دیدار کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استان مازندران که در ادوار مختلف ملی پوشان موثری را تقدیم فوتبال کشور کرده بود این سیر تکاملی همچنان ادامه دارد و در حال حاضر ۶ مازندرانی عضو تیم ملی فوتبال کشور هستند.

فوتبال مازندران که در همه رده های سنی در لیگ های مختلف کشور بازیکنان قابل اتکایی را تقدیم همه باشگاه های فوتبال کشور کرده است در شرایط فعلی حدود ۴۰ فوتبالیست مازندرانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور بازی می کنند.

ملی پوشانی فوتبالی این استان همانند رامین رضائیان، شجاع خلیل زاده، علی علی پور، امید عالیشاه، رحمان رضایی، محسن بنگر، محمد جواد حسین نژاد و زنده یاد هادی نوروزی و مهرداد اولادی از جمله ملی پوشان عضو تیم ملی فوتبال کشور بودند.

بازیکنان ملی پوش جوان مازندرانی که در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان خوش درخشیدند محمد کریمی، ابولفضل جلالی و سامان فتاح را می توان نام برد.

مازندران که در ادوار مختلف نمایندگان خوبی در لیگ های فوتبالی کشور داشت در فصل گذشته نساجی مازندران در لیگ برتر و تیم دریای کاسپین بابل در لیگ دسته اول فوتبال کشور بازی می کردند.

در فصل جاری هم نساجی مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضوری موثر دارد و تیم فوتبال دسته اولی شهرداری نوشهر که در سال جاری مجوز حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دریافت کرد به عنوان نماینده فوتبال مازندران در لیگ های موثر کشور بازی می کنند.

امیر قلعه نویی با پیشکسوتان فوتبال مازندران دیدار کرد

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه