آخرین اخبار

اولین گل در اولین بازی‌ها برای سوپراستار برزیلی/ گل تماشایی اندریک، عبور از یامال در 10 دقیقه!


به گزارش ورزش سه اندریک که این فصل از پالمیراس به رئال مادرید آمده است. در اولین بازی اش با پیراهن کهکشانی ها در لالیگا،به ۴ دقیقه نیاز داشت تا موفق به گلزنی بشود. او در اولین بازی چمپیونزلیگی اش هم توانست با ده دقیقه بازی روی یک شوت پای چپ از پشت محوطه جریمه،دروازه‌ی نوبل را باز کند.

یامال که زودتر از اندریک اولین بازی چمپیونزلیگی اش را انجام داده بود؛نتوانسته بود در فصل گذشته برای بارسا گل بزند و اندریک در اولین بازی اش،در این زمینه از او پیشی گرفت تا رئالی ها به جوان برزیلی شان افتخار کنند.

2082746

هرچند یامال از اندریک کوچک تر است و هنوز وقت زیادی برای درخشش در اروپا دارد اما اندریک جوان نشان داد که بازیکن زهرداری است و هرلحظه آماده‌ی گلزنی است. او در این فصل در مجموع ۲۰ دقیقه برای مادریدی ها بازی کرده و توانسته ۲ گل به ثمر برساند.

اندریک که تازه ازدواج کرده، در همین دقایق کوتاه غریزه استثنایی خود را به رخ کشیده و می‌رود که جا را برای دیگران تنگ کند. او امشب با یک فرار 30 متری و ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه در ثانیه آخر بازی، ضمن به ثمر رساندن  سومین گل،  نسخه اشتوتگارت سختکوش را پیچید و حرف و حدیث احتمالی درباره برد خفیف رئال را تمام کرد!

2082747

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه