آخرین اخبار

ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست


ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ولادو رادمانوویچ، دستیار سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با ایران شرکت کرد و گفت: فردا با ایران بازی می‌کنیم. بازی با ایران همیشه جذاب و سخت بوده است. دلیلش هم این است که ایران یکی از تیم‌های پیشتاز آسیاست. ما بار‌ها با آنها روبرو شده‌ایم و چیز‌های زیادی در مورد این تیم می‌دانیم و شناختمان از ایران در واقع بالاست. متاسفانه کاتانچ به دلیل مشکلات سلامتی که دارد در نشست خبری حضور ندارد و نمی‌توانیم به طور کامل غیبت او را در بازی فردا اعلام کنیم و تلاش می‌کنیم او بتواند در مسابقه فردا حضور داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که ازبکستان چه تاکتیکی در بازی با ایران خواهد داشت گفت: تاکتیک‌های بازی را بر اساس شرایط جسمی و روحی بازیکنان در تمرین قبل از بازی فردا انتخاب می‌کنیم. آن وقت است که می‌دانیم هجومی بازی کنیم یا دفاعی. ما ۲ یا ۳ طرح تاکتیکی داریم. فردا می‌توانیم با ۳ یا ۴ مدافع بازی کنیم. در مورد مهاجمان هم هنوز تصمیم نگرفتیم با یک مهاجم بازی کنیم یا دو مهاجم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش درباره اوستون اورونوف گفت: اورونوف شرایط خوبی دارد. هیچ مشکلی ندارد و در تمرین نیز خوب بود.

مربی ازبکستان در پایان گفت: ما دائما با سرچکو کاتانچ در تماس هستیم و او تاکتیک و شیوه بازی را تعیین می‌کند. در این دیدار هم با او در تماس خواهیم بود و تصمیم می‌گیریم در صورتی که نتواند روی نیمکت باشد، در طول بازی با او در ارتباط باشیم.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه