آخرین اخبار

این ۲ بازیکن پرسپولیس را صدرنشین کردند !



به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهدای شهر قدس پذیرای شمس آذر قزوین بود و موفق شد تیم تحت هدایت محمدرضا مهاجری را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو بردارد تا با ۱۷ امتیاز از ۷ بازی به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. مهاجمان تیم سرخ‌پوش تهرانی در به چنگ آمدن این ۳ امتیاز نقش مهمی را ایفا کردند.

علی علیپور
پس از بازی در پست وینگر راست مقابل السد قطر، برای رویارویی با شمس آذر به پست اصلی بازگشت و در قامت تنها مهاجم تیم پا به میدان گذاشت. بازیکن سابق ژیل‌ویسنته سومین گل این فصل خود را در دقیقه ۱۱ به‌ثمر رساند. علیپور ارسال زیبای سهیل صحرایی از سمت راست را می‌توانست با تک ضرب وارد دروازه محمدامین رضایی کند اما توپ به پایش نگرفت. با این حال علی مجددا بر توپ مسلط شد و این‌بار پس از یک چرخش، با پای راست توپ را به تور چسباند تا نتیجه یک بر صفر شود و شمس‌آذر به صف تیم‌های پاختاکور و آلومینیوم ملحق شود.

مهاجم شمالی سرخ‌پوشان تا دقیقه ۷۷ در زمین بود و جزو بهترین نفرات تیمش بود. او همچنین یک‌بار هم توپ را با شوتی محکم به تیر افقی زد و در نیمه دوم نیز به هنگام حملات پردامنه میهمان، در کارهای تدافعی حضور موثر داشت تا نشان دهد انتخابش به عنوان مهاجم اصلی تیم از سوی خوان‌کارلوس گاریدو بیراه نبوده است.

لوکاس ژوآئو
علی علیپور از زمین خارج شد تا لوکاس ژوآئو وارد زمین شود. مهاجم آنگولایی- پرتغالی پرسپولیس زمان کمی برای خودنمایی داشت اما به بهترین شکل از این قضیه استفاده کرد. او با دوندگی مناسب و هوش فراوان در ارسال پاس، روی دو سه فرصت بزرگ تیمش در دقایق پایانی تاثیرگذار بود که یکی از آن‌ها منجر به گل دوم شد. لوکاس در کنار دیگر بازیکن تعویضی یعنی مسعود ریگی، یک ضدحمله ترتیب دادند و پاس مهاجم اسبق ردینگ به وحید امیری رسید و وینگر باتجربه سرخ‌پوشان با ضربه چیپ فوق‌العاده فاصله را ۲برابر و خیال پرسپولیسی‌ها را بابت پنجمین پیروزی متوالی راحت کرد.

لوکاس در یکی دو صحنه دیگر نیز با پاس‌های مناسبش در فاز تهاجمی کمک‌کننده بود و نشان داد شب سخت دوحه را فراموش کرده و مجددا با روحیه به کارش ادامه می‌دهد. بهبود وضعیت بدنی و همچنین هماهنگی ژوآئو با دیگر نفرات پرسپولیس در همین چند دقیقه هویدا بود. هر چه هست مهم‌ترین خروجی این مسابقه برای مهاجم تیم ملی آنگولا این بود که او برای اولین‌بار روی یک گل تیم جدیدش اثر مستقیم گذاشت.

باید دید طی هفته‌های آتی علی علیپور، لوکاس ژوآئو و همچنین عیسی آل کثیر، به عنوان سه مهاجم اصلی پرسپولیس چه عملکردی خواهند داشت. فعلا عیسی در رقابت با ۲ بازیکن هم‌پستی خود عقب مانده و فرصت خاصی برای عرض اندام پیدا نمی‌کند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه