آخرین اخبار

بازگشت به صفاسیتی بعد از توقف در جزیره!



گواردیولا فلسفه‌ای دارد که به بازیکنانش می‌گوید تا می‌توانند به حریف گل بزنند چون اگر رحم کنند، این بی‌احترامی به تیم مقابل خواهد بود. او که معمولا در قرعه‌ها خوش‌شانس است، این‌بار برای فرار از بحران اخیر و توقف در ۲مسابقه پیاپی لیگ برتری، یارانش را تشویق کرد تا ۴گل به تیم نگون‌بخت اسلوان بزنند.

اسلوان براتیسلاوا همان تیمی است که نباید در چنین رویدادی باشد. این تیم اسلواک در ۲بازی ۹‌گل دریافت کرده است.

منچسترسیتی با این پیروزی به رکورد منچستریونایتد فرگوسن (۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹) رسید و با ۲۵بازی متوالی بدون باخت به بهترین تیم انگلیسی در لیگ قهرمانان تبدیل شد؛ ۱۷برد و ۸مساوی.

آخرین شکست شاگردان پپ به دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان ۲۲-۲۰۲۱ برابر رئال‌مادرید با نتیجه ۳ بر یک برمی‌گردد. البته در این بین، فصل پیش هم توسط رئال حذف شدند اما شکست در ضربات پنالتی جزو آمار باخت به‌حساب نمی‌آید.

هالند با گلزنی در این دیدار از رکورد آگوئرو عبور کرد و به دل‌پیرو رسید. او همچنان گل‌های اروپایی‌اش (۴۲) از تعداد بازی‌ها (۴۱) بیشتر است.

فیل فودن که فصل پیش جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را گرفته بود، چندین‌ماه است دچار افت شده. این بازیکن انگلیسی سرانجام پس از ۵ماه پایش به گلزنی باز شد؛ دقیقا بعد از ۱۳۵روز و انجام ۱۴بازی باشگاهی و ملی. او آخرین‌بار در هفته آخر لیگ در فصل پیش به وستهم گل زده بود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه