فوتبال و فوتسال

بازیکنان ملوان بدون دریافت یک ریال با جان و دل بازی می کنند



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر مازیار زارع شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی ملوان با استقلال خوزستان اظهار کرد: استقلال خوزستان تیم با کیفیتی است و بازی سختی را مقابل این پشت سر گذاشتیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به وضعیت نامناسب زمین استادیوم زنده یاد سیروس قایقران این شهر بیان کرد: کیفیت پایین زمین این ورزشگاه بر سرعت و کیفیت بازی تاثیر گذاشت و سبب شد تا سرعت بازی گرفته شود.

زارع برد شیرین ملوان مقابل استقلال خوزستان را تقدیم هواداران و جامعه ورزشی گیلان کرد، گفت: ملوان از لحاظ فنی هر بازی شرایط بهتری پیدا می کند و این روند باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به هدررفت موقعیت های پنالتی در تیم ملوان افزود: خراب کردن پنالتی ها توسط بهترین بازیکنان بزرگ دنیا هم اتفاق افتاده و این مهم یک امر طبیعی است، اما معتقدم در ضربات پنالتی باید تمرین بیشتری داشته باشیم تا اینگونه دچار موقعیت سوزی نشویم.

سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به مشکلات مالی این تیم بیان کرد: از لحاظ مالی شرمنده بازیکنان هستم اما تلاش های خوبی برای بهتر شدن اوضاع شده و امیدواریم اتفاقات قشنگ برای این تیم بیافتد.

زارع با اشاره به اینکه بازیکنان ملوان بدون دریافت یک ریال با جان و دل فوتبال بازی می کنند، گفت: شرایط برای پذیرش سرمایه گذاری و حمایت از تیم قدرتمتد ملوان فراهم است.

وی با بیان اینکه انزلی نیازمند یک ورزشگاه تازه تاسیس است، افزود: تیم ملوان و هواداران غیرتمند و متعصب این تیم شایسته بهترین امکانات هستند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه