آخرین اخبار

با محرومیت حسینی، روح تیم را کشتند !



همشهری آنلاین – شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن حاشیه‌های این تیم را بیشتر کرده و حتی معرفی سرمربی جدید هم باعث نشده تا مدیران این باشگاه از انتقادهای مختلف در امان باشند. از طرفی سهراب بختیاری‌زاده هم بابت عدم‌درخواست برای به تعویق افتادن این مسابقه، با انتقاد هواداران استقلال روبه‌رو شده است. بهتاش فریبا که خودش سال‌ها پیراهن استقلال را بر تن داشته و حتی در چند مقطع به‌عنوان مربی روی نیمکت آبی‌ها نشسته، در گفت‌وگو با همشهری حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «احتمالا وقتی بختیاری‌زاده تصمیم به رویارویی با ذوب‌آهن گرفته، اطلاع نداشته که سیدحسین حسینی را در اختیار نخواهد داشت ولی او با وجود غیبت چند بازیکن ترجیح داد که تیمش در شرایط مسابقه قرار داشته باشد. با این حال استقلال در نیمه اول فوق‌العاده بازی کرد و اگر یکی از موقعیت‌هایش تبدیل به گل می‌شد، قضیه خیلی فرق می‌کرد. وقتی یک اشتباه در زمین مسابقه صورت می‌گیرد، انگار روی استقلال آب یخ ریخته می‌شود و آنها همه‌چیز را از دست رفته می‌بینند که این موضوع باید بررسی شود. استقلال در این بازی با ۳‌مدافع بازی کرد تا عمق پوشش داده شود ولی ۶‌بار عمق خورد و من دلیلش را نمی‌دانم!»

حواشی ادامه دارد

یکی از حواشی روزهای اخیر استقلال، کنار گذاشته شدن حسینی از تیم بوده؛ اتفاقی که فریبا اینچنین به آن واکنش نشان می‌دهد: «مشکلات و حاشیه‌های مختلف از ابتدای فصل شروع شد و همچنان ادامه دارد. در آستانه بازی با النصر و رویارویی با رونالدو، شما کاپیتان تیم را از بازی محروم می‌کنید و با این کار ۵۰درصد روح تیم را از بین می‌برید. من جای بختیاری‌زاده بودم به هیچ عنوان زیر پای محرومیت و غیبت حسینی نمی‌رفتم، حتی به این قیمت که روی نیمکت حاضر نباشم. امسال حاشیه‌ها تمام شدنی نیست و همین موضوع روح تیم را خراب کرده است. باور کنید من به‌عنوان یک پیشکسوت یا هوادار، تا نصفه شب خوابم نمی‌برد و وقتی به هواداران فکر می‌کنم، خجالت‌زده می‌شوم.»

چرا در استادیوم نماندید؟

پیشکسوت استقلال با اشاره به ترک استادیوم توسط شهریاری تأکید می‌کند: «چون این مدیران در تیم‌های بزرگ فعالیت نداشتند، نمی‌توانند هواداران را درک کنند، اگر درک می‌کردند باعث بروز این همه مشکل و حاشیه نمی‌شدند. چند هوادار بعد از باخت گریه کردند ولی شما چرا در استادیوم نماندید؟ شما اگر می‌دانستید که نمی‌توانید با نکونام کار کنید، چرا در ابتدای فصل با این مربی قطع همکاری نکردید؟ اگر در آن زمان این کار را می‌کردید، گزینه‌های بیشتر و بهتری برای انتخاب سرمربی داشتید چون در این مقطع از فصل خیلی از مربیانی که رزومه خوبی دارند، مشغول فعالیت هستند.»

زمان همه‌چیز را مشخص می‌کند

فریبا درخصوص اینکه برخی معتقدند مدیران استقلال به‌دلیل عملکرد ضعیف‌شان باید برکنار شوند هم می‌گوید: «اگر اتفاقات، مشکلات و حاشیه‌ها را از ابتدای فصل مرور کنیم به این نتیجه می‌رسیم که مدیران استقلال موفق نبوده‌اند و در ادامه همزمان همه‌چیز را مشخص خواهد کرد. من شنیده‌ام که قرار است سرمربی جدید با خودش ۴‌دستیار بیاورد و هنوز مشخص نیست که آیا مربی ایرانی هم در کنارش خواهد بود یا خیر. حالا تصور کنید اگر سرمربی جدید ۶-۵ بازی ابتدایی را از دست بدهد و تیم نتیجه نگیرد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

موسیمانه، هندوانه دربسته

بازیکن پیشین استقلال و تیم ملی درخصوص اینکه آیا به موفقیت آبی‌ها با هدایت پیتسو موسیمانه خوش‌بین است هم اینچنین واکنش نشان می‌دهد: «من شناخت زیادی از این مربی ندارم و فکر می‌کنم او مثل یک هندوانه در بسته است. قضاوت در مورد این مربی زود است و باید منتظر زمان باشیم ولی استقلال تیم پرمهره‌ای است و امیدوارم که روزهای خوب تیم از همین بازی با النصر شروع شود. ما هم به‌عنوان یک استقلالی غصه می‌خوریم و دوست داریم تیم در بهترین شرایط قرار داشته باشد.»

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه