آخرین اخبار

برگزاری رقابت‌های فوتبال محلات در سطح ملی آینده ساز است



به گزارش جام جم آنلاین، سید وحید امیری سرمربی تیم ملی نونهالان کشور و عضو توسعه فدراسیون فوتبال در گفتگو با. اظهار کرد: حضور نونهالان در سومین دوره فوتبال خیابانی محلات جام گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد این اشتیاق را برای ما به وجود می‌آورد و ایده پشت این رقابت‌ها بسیار عالی و آینده ساز است و می‌تواند به فرایند توسعه فوتبال ایران کمک کند.

این ظرفیت نیازمند ساختار قوی بخصوص در بخش فنی است و در بازدید از این رقابت‌ها دریافتم بچه‌های سراسر کشور باید در شرایط فنی بهتری قرار گیرند. 

مهمترین موضوع در بخش فنی ارتقا سطح علمی مربیان استانی است که به بچه‌ها کمک خواهد کرد و این اتفاق از منظر کیفی به استعداد‌ها کمک بیشتری می‌کند. 

برای ما آنچه مهم است کمیت‌ها است و پس از شناخت کمیت‌ها راهکار‌های ارتقا را پیدا می‌کنیم. اولویت ما حضور این بچه‌ها و شناسایی آنان است و در ادامه با سازماندهی در استان‌ها و ارتقا فنی مربیان، پیوند این بچه‌ها و تیم‌ها ایجاد می‌کنیم تا استعداد‌ها شرایط حضور در تیم‌ها را پیدا کنند. 

ابتدا باید به تفکر و ایده اولیه این رقابت‌ها و علی آقامحمدی رئیس ستاد توانمند سازی و تحول اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کمتر برخوردار کشور تبریک گفت و این ایده را باید مراقبت کرد و پرورش داد تا بچه‌ها به حداکثر خود برسند و در مسیر تکامل قرار گیرند. 

رقابت‌های فوتبال کشوری جام گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد در سطح محلات سراسر کشور به همت دکتر علی آقا محمدی و همراهی دکتر امیر امیرگان با حضور ۴۴۰۰ تیم برگزار و نفرات برتر شناسایی و معرفی شدند. 

سومین دوره فوتبال خیابانی محلات جام گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد با هدف استعدادیابی مناطق کم برخورداد برگزار شد. 

در این دوره که در سه شب و چهار روز برگزار شد ۱۹۲۵۰ بازیکن شرکت کردند و این مسابقات در رده محلاتی، استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۳۱ تیم در دو رده سنی ۱۲_۱۵ و ۱۵_۱۸ (مجموعا ۶۲ تیم هر استان دو نماینده) با یکدیگر به رقابت پرداختند. رامهرمز خوزستان، شهدای بیسیم تهران، والفجر استان البرز عناوین برتر رده‌های سنی مختلف را به خود اختصاص دادند. استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، بوشهر و اصفهان نیز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. 

جواد خیابانی گزارشگر اختتامیه این رقابت‌ها بود و چهره‌هایی همچون مجید جلالی، خانم دکتر هراتیان از ایفمارک، هومن افاضلی، کاظم اولیایی، مهدی امیرآبادی، مرتضی پورعلی گنجی، دکتر حمید قاسمی و هم چنین مربی‌های ایتالیایی تیم ملی از نزدیک این بازی‌ها را به تماشا نشستند و گزارش این رقابت‌ها برای‌ای اف سی نیز ارسال می‌شود. 

هرتیم ۶ بازیکن داشته و ۳۷۲ تیم در دو رده سنی در این رقابت‌ها شرکت کردند 
این رقابت‌ها با همراهی ستاد اجرایی فرمان امام راحل، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزستی و بنیاد برکت برگزار شد. 
از فدراسیون فوتبال مجید جلالی حضور داشت و خروجی‌های این رقابت‌ها از طریق وی مورد ارزیابی قرار گرفت. 
دوره‌های بعدی این برنامه در بخش دختران نیز برگزار خواهد شد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه