آخرین اخبار

بیرانوند: خوشحالی مردم مهم است نه رکورد و کلین‌شیت | قهرمانی نمی‌خواهیم و می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم



به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی مقابل قطر در چارچوب هفته چهارم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا اظهار داشت: این فیفادی یکی از فیفادی‌های مهم است. ما می‌دانستیم که بازی با قطر یکی از بازی‌های مهم ما به حساب می‌آید. در بازی اول این فیفادی با تیم خوب ازبکستان بازی کردیم که می‌توانستیم برنده شویم، اما با اخراج بازیکن‌مان هم ما خوب و با قلب‌مان بازی کردیم.

وی در ادامه افزود: بعد از ۱۰ نفره شدن احساس نکردیم که یک نفر کمتر داریم و همان روند رو به جلوی‌مان را ادامه دادیم. ازبکستان همیشه یکی از تیم‌های خوب است و نتیجه خوبی مقابل این تیم گرفتیم. فردا هم آماده هستیم که مقابل تیم خوب قطر یک نتیجه خوب بگیریم. شاید همه بگویند ما در جام ملت‌ها به قطر باختیم، ولی چیزی که اینجا دنبال آن هستیم این است که قهرمانی نمی‌خواهیم و می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم. در بازی فردا هم می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه این تیم در دیدارهای اخیر گفت: به هر حال در بازی‌های گذشته که من بازی کردم، فکر می‌کنم یک بازی بود که تیم ملی نتوانست کلین‌شیت کند و این اتفاق خیلی خوبی است. خدا را شکر می‌کنیم که این شرایط خوب را به دست آوردیم تا کمتر موقعیت به حریفان‌مان بدهیم و کمتر گل بخوریم تا به کلین‌شیت عادت کنیم. بازیکنان خیلی خوبی داریم و موقعیت‌های زیادی می‌سازیم و شاید در برخی بازی‌ها توپ‌های‌مان به گل نرفته است. بازیکنان خوبی داریم که در سطح اول اروپا بازی می‌کنند. من مطمئنم اگر بازیکنان تیم ملی بتوانند انتظارات سرمربی تیم را برآورده کنند و ما خودمان باشیم می‌توانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و فردا گل می‌زنیم.

بیرانوند راجع به اینکه در بازی با ازبکستان رکورد احمدرضا عابدزاده را شکست و با دو بازی دیگر به رکورد رحمتی می‌رسد و اینکه چنین مواردی چقدر می‌تواند وظیفه‌اش درون دروازه سنگین کند، تصریح کرد: من به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم همین مسائل است. کسانی که در گذشته دروازه‌بان تیم ملی بودند باعث افتخار هستند. من هم در این ۱۰ سال که در تیم ملی بودم واقعاً فکر نکردم چه دروازه‌بان‌هایی در تیم ملی بازی کردند و چقدر کلین‌شیت کردند. تنها تمرکز من روی خوشحالی مردم و کمک به تیم ملی است.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه