فوتبال و فوتسال

تراکتور، روشن را خاموش کرد



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و روشن تاجیکستان شامگاه چهارشنبه دوم آبان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ و در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید تا این تیم با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گیرد. امیرحسین حسین زاده دو و تومیسلاو اشتراکال یک گل برای تراکتور در این بازی به ثمر رساندند.

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی (۸۴- پوریا پورعلی)، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی (۸۷- مهدی شیری)، مهدی هاشم‌نژاد (۸۴- سجاد آشوری)، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکال (۸۶- سعید کریم آذر)

ترکیب روشن: گریتسنکو، سوربن، ساموئل، کلمراد، آندری (۴۵- صفروف)، جوی (۸۵- خورشید)، هایتوف‬ (کارت‬ زرد) ‏، دیوید، گوسند، راخیموف (کارت زرد)، ماکسوموف (۸۵- زریپوف)

بازیکنان تراکتور بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۵ اشتراکال این فرصت را داشت که اولین گل بازی را به نام خود ثبت کند که دروازه‌بان روشن توپ را به خوبی مهار کرد.

در ادامه و در دقیقه ۲۰ بازیکنان روشن روی حرکت محمدجانی حسن فرصت خوبی را به دست آوردند و این بازیکن به سمت دروازه تراکتور شوت زد که بیرانوند توپ را به راحتی در آغوش گرفت.

گل اول بازی توسط حسین زاده

در دقیقه ۲۷ و روی سانتر زیبای دانیال اسماعیلی فر از سمت راست، امیرحسین حسین زاده بدون اینکه هیچ مدافعی از روشن او را کنترل کرده باشند به راحتی با ضربه سر توانست گل اول بازی را برای تراکتور به ثمر برساند.

بریس حسین زاده در نیمه اول

بازیکنان تراکتور پس از گل اول باز هم توانستند به سمت دروازه روشن حمله‌ور شوند و روی حرکت تیمی زیبای تراکتور، تامی اشتراکال توانست به محوطه جریمه روشن نفوذ کند و با پاسی مهدی ترابی را صاحب توپ کرد و او هم بلافاصله به حسین زاده پاس داد و او هم توانست دروازه روشن را برای دومین بار در این بازی باز کند تا به اصطلاح بِریس (دو گل در یک بازی) کند.

در نهایت نیمه اول این بازی با برتری مطلق شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید.

نیمه دوم هم با برتری تراکتوری‌ها همراه بود و بازیکنان این تیم با وجود اینکه در خانه حریف بازی می‌کردند اما کاملاً مسلط و سوار بر بازی بودند.

در دقیقه ۶۵ یک ضربه آزاد برای تیم روشن شکل گرفت که به شکل خطرناکی از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۷۱ روی اشتباه مدافع تراکتور توپ به مهاجم روشن رسید و او در مصافی تک به تک با بیرانوند قرار داشت که دروازه بان ملی پوش تراکتور با خروج به موقع خود مانع از ورود توپ به دروازه شد. در این صحنه بازیکنان روشن معتقد بودند که روی مهاجم این تیم خطای پنالتی رخ داده اما داور دستور به ادامه بازی داد.

بازیکنان تراکتور در دقیقه ۷۷ موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آوردند اما حسین زاده از فرصت به دست آمده استفاده نکرد و توپ به بیرون رفت.

اشتراکال کار را برای روشن تمام کرد

در دقیقه ۸۰ ریکاردو آلوز سانتر زیبایی را به سمت محوطه جریمه روشن ارسال کرد که اشتراکال موفق شد گل سوم بازی را به راحتی وارد دروازه روشن کند.

بازیکنان تراکتور در این بازی پاس‌های تک ضرب بسیار خوبی برای همدیگر ارسال می‌کردند و این موضوع موجب اشتباه خط دفاعی تیم روشن شد.

در دقیقه ۸۸، امیرحسین حسین زاده در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما دقت کافی را در ضربه آخر نداشت و فرصت به ثمر رساندن سومین گل خود در این بازی را از دست داد.

بیرانوند در ثبت کلین شیت ناکام ماند

در دقیقه ۲+ ۹۰، روی اشتباه بازیکنان تراکتور توپ به خایتوف رسید و او هم بلافاصله ماوتور داد و این بازیکن توانست با ضربه‌ای زمینی دروازه بیرانوند را باز کند تا اختلاف را به دو گل برساند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه