آخرین اخبار

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد با بازگشت کاپیتان عالیشاه


ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد با بازگشت کاپیتان عالیشاه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل نماینده قدرتمند قطر یعنی السد قرار می‌گیرد که در هفته دوم، دیگر نماینده کشورمان را مغلوب کرده بود.

پرسپولیس نیز تا کنون عملکردی کمتر از نام و آوازه‌اش داشت و در دو دیدار ابتدایی این رقابت‌ها یک شکست و یک تساوی ثبت کرد تا حالا برای جبران مافات و ارتقای جایگاه در جدول مقابل السد در دیداری حساس و مهم محکوم به پیروزی باشد.‌

گاریدو که تا کنون موفق به ثبت‌ هیچ پیروزی در بازی‌های آسیایی نشده، در این دیدار به دنبال طلسم‌شکنی است و از این رو با وجود غیبت دو ستاره کلیدی خود یعنی اورونوف و کنعانی‌زادگان، می‌خواهد تیمش را با تمام توان روانه میدان کند‌.

گندوز که به تازگی پس از درخشش وصف‌نشدنی در انتخابی جام ملت‌ها همراه با تیم ملی کشورش، به تمرینات پرسپولیس بازگشته، انگیزه زیادی برای ثبت اولین کلین‌شیت خود در لیگ نخبگان آسیا دارد و مقابل السد در چارچوب دروازه قرار می‌گیرد.

مرتضی پورعلی‌گنجی که برهه‌ای در السد توپ می‌زد حالا با پیراهن پرسپولیس برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و این اولین بازی او در این فصل خواهد بود که از ابتدا به میدان می‌رود. گاریدو امیدوار است او در کنار گولسیانی مدافع محبوب گرجستانی اولین کلین‌شیت پرسپولیس را در لیگ نخبگان رقم بزنند.

ایوب العملود و میلاد محمدی به ترتیب در سمت چپ و راست خط دفاعی پرسپولیس قرار می‌گیرند و علاوه بر وظایف دفاعی، باید حملات پرسپولیس را از جناحین نیز پی‌ریزی کنند و باید دید چقدر در این امر موفق عمل خواهند کرد.

سروش رفیعی و مسعود ریگی نیز در خط میانی به میدان می‌روند و فرشاد احمد زاده وینگر راست سرخ‌ها خواهد بود و وحید امیری نیز پس ازمدت‌ها جابجایی در پست‌های مختلف بالخره به پست اصلی خودش باز می‌گردد و به عنوان وینگر چپ در ترکیب‌ قرار خواهد گرفت.

جلو تر از آن‌ها امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان پس از بازگشت از مصدومیت انگیزه‌های زیادی برای درخشش در این بازی دارد و به عنوان مهاجم کاذب در کنار علی علیپور قرار می‌گیرد. 

علیپور در هفته دوم مقابل پاختاکور موفق به گلزنی شد و خاطره‌های خوبی از تقابل با السد دارد و امید اول گلزنی پرسپولیس در این بازی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد:

آلکسی گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه