فوتبال و فوتسال

تساوی تیم های ملی ایران و قطر در نیمه اول



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته چهارم از گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی یک – یک همراه بود.معز علی (۱۷) برای قطر و سردار آزمون (۴۱) بزای ایران گلزنی کردند.

ترکیب تهاجمی ایران برای تقابل با قهرمان آسیا

امیر قلعه نویی برای این بازی تصمیم گرفت ترکیب کاملاً تهاجمی را با حضور همزمان بازیکنانی نظیر سردار آزمون، مهدی طارمی، مهدی قایدی و محمد محبی وارد میدان کند تا آنها بتوانند قهرمان دو دوره متوالی جام ملت‌های آسیا را شکست دهند.

ترکیب ایران در این دیدار به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، سید محمد کریمی، محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

قطر نیز با ترکیب زیر وارد میدان شد:

مشعل برشم، لوکاس مندز، بوعلام خوخی، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، احمد فتحی، جاسم جابر، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف و معز علی.

شروع تهاجمی ایران با شوک قطر در نیمه اول

ملی پوشان فوتبال ایران بازی را بسیار تهاجمی شروع کردند و توانستند در همان دقایق ابتدایی فشار مضاعفی روی دروازه قطر ایجاد کنند اما هرچه از زمان بازی گذشت شاگردان لوپز با حفظ توپ و ارسال‌های عرضی و طولی خود باعث شدند تا دفاع ایران عقب بازی کند و فاصله خطوط سه گانه شاگردان قلعه نویی بیش از پیش شود. همین امر در دقیقه ۱۷ باعث شد تا ارسال بلند مدافع قطر به معز علی برسد تا این بازیکن با شوت سرکش خود دروازه ایران را باز کند.

پس از این گل تیم ملی شک وتاهی را تجربه کرد تا ب گذشت زمان با فریادهای قلعه نویی به خود بیاید و با ارسال از جناحین روی دروازه برشم ایجاد خطر کند تا در نهایت آزمون روی سانتر نورافکن و ضربه سر قدرتمند خود بتواند بازی را به تساوی بکشاند.

در آخرین لحظه‌های نیمه اول نیز کرنر اکرم عفیف با ضربه سر بازیکن قطر باعث به لرزه درآمدن تیر دروازه تیم ملی ایران شد.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود تا محبی در آخرین ثانیه تیر دروازه قطر را بلرزاند آتا با بدشانسی ایران باعث پیروزی در نیمه اول نشود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه