آخرین اخبار

تکلیف نهایی ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی مشخص شد


تکلیف نهایی ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با تصمیم کادر فنی و به منظور حضور تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی، در ۲ وزن مسابقه درون‌اردویی برگزار شد که در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی، دانیال سهرابی و محمدرضا رستمی به روی تشک رفتند که در نهایت سیددانیال سهرابی دوبنده تیم ملی کشورمان را در این وزن برتن کرد.

محمدرضا گرایی در حالی در این دیدار با نتیجه ۷ بر سه پیش بود که سهرابی در ۳۰ ثانیه پایانی با فن سنجاب پرنده دیدار باخته را با پیروزی تغییر داد. این دیدار با نتیجه هفت و بر هفت به پایان رسید که گرایی درخواست چلنج داد که با بررسی دقیق داوری یک امتیاز دیگر به سهرابی داده شد. در نهایت این دیدار با برتری ۸ بر ۷ دانیال سهرابی به پایان رسید.

اما بعد از این مبارزه هیات کشتی نسبت به داوری مبارزه اعتراض کرد که کمیسیون داوران نظر خود را به شرح زیر اعلام کرد: در ۳۰ ثانیه پایانی کشتی، کشتی‌گیر آبی (سهرابی) موفق می‌شود با یک حمله کشتی‌گیر قرمز (گرایی) را از تشک خاج کند که حاصل این خروج یک امتیاز به نفع کشتی‌گیر آبی است. ضمنا در این حالت به علت اینکه کشتی‌گیر قرمز با فشار حریف به بیرون تشک هدایت می‌شود، فراری از سوی این کشتی‌گیر صورت نگرفته است. همچنین تیم داوری یک امتیاز برای خروج از تشک و یک امتیاز به جهت فرار از تشک داده بود.

رقابت جهانی اوزان غیر المپیکی و امید‌ها از ۳۰مهر ماه تا ششم آبان ماه در کشور آلبانی برگزار خواهد شد.

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روز‌های ۳۰ مهر تا ۶ آبان در تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود.

ترکیب تیم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال به این شرح است:

۵۵ کیلوگرم: علی احمدی‌وفا
۶۰ کیلوگرم: محمدمهدی غلامپور
۶۳ کیلوگرم: عرفان جرکنی
۶۷ کیلوگرم: احمدرضا محسن‌نژاد
۷۲ کیلوگرم: سیددانیال سهرابی
۷۷ کیلوگرم: علی اسکو
۸۲ کیلوگرم: محمد ناقوسی
۸۷ کیلوگرم: یاسین یزدی
۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع
۱۳۰ کیلوگرم: فردین هدایتی

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه