رزمیورزش > ورزش های رزمی

تیم ملی تکواندو نوجوانان راهی کره جنوبی شد



ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهاردهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای دهم تا ۱۵ مهرماه به میزبانی کره جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد. به همین منظور تیم ملی نوجوانان کشورمان عصر پنجشنبه پنجم مهرماه تهران را به مقصد شهر محل برگزاری این دوره از رقابت ها ترک کرد.

مهدی رحمتی، مهدی رزمیان، امیرمحمد نصیراحمدی،، سینا محترمی، رادین زینالی، امیرمحمد احمدوند (البرز)، علی اکبر ابراهیمی (مازندران) و امیرمحمد اشرافی (فارس) در ترکیب تیم پسران، غزل هوشمند، پرنیان ساکی، ساینا علیپور روزان حیدری، پرنیان نوری، آینا نصیری، ساغر مرادی و حنا زرین کمر در ترکیب تیم دختران در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

فیض الله نفجم به عنوان سرمربی تیم پسران، جلال خدامی و اسماعیل اسماعیل پو اعضای کادر این تیم، فاطمه صفر پور به عنوان سرمربی تیم دختران، گیتا ویسی و مریم حجتی هم به عنوان اعضای کادر فنی هدایت نوجوانان را در مسابقات جهانی بر عهده دارند.

همچنین حمید باقی نژاد به عنوان مدیر تیم نوجوانان، علی تاجیک رئیس به عنوان سرپرست، و خیرالله قلی زاده به عنوان پزشک تیم ملی نوجوانان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه