فوتبال و فوتسال

جشن خروس‌ها کامل نشد/ اوکراین با برتری برابر فرانسه سوم جهان شد



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر دیدار رده بندی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان، امروز یکشنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۶ برگزار شد و تیم های ملی فوتسال اوکراین و فرانسه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۷ بر یک به سود اوکراین به پایان رسید تا این تیم عنوان سوم جهان را از آن خود کند.

تیم های فرانسه و اوکراین در شرایطی به این مرحله رسیده اند که تیم های مطرح و مدعی مانند اسپانیا، مراکش، ایران و پرتغال نتوانستند و به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کنند.

تیم ملی فرانسه نخستین حضور خود در جام جهانی را تجربه کرد و اوکراین هم در شرایطی رده سوم جهان را از آن خود نمود که بهترین عملکرد این تیم در جام جهانی ۱۹۹۶ رقم خورد و توانستند چهارم شوند.

نیمه اول این دیدار در شرایطی دنبال شد که اوکراین با تک گل دقیقه ۱۰ موفق شد با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

اما با آغاز نیمه دوم، اوکراین گل دوم را هم به ثمر رساند و یک دقیقه بعد، فرانسوی ها یکی از گل های خورده را جبران کردند.

در ادامه بازی و در حالی که تیم فرانسه برای جبران گل های خورده دست به «پاورپلی» زده بود اما اشتباهات مکرر در خط حمله و خالی بودن دروازه موجب شد این تیم پشت سر هم چند گل را دریافت کند. این گل ها در حالی برای اوکراین به ثبت رسید که دروازه فرانسه خالی بود و زردپوشان اوکراین با شوت از جلوی دروازه خودی، دروازه خالی فرانسه را باز می کردند و در نهایت بازی با نتیجه ۷ بر یک به پایان رسید.

در دیدار نهایی هم، از ساعت ۱۸:۳۰ تیم های ملی فوتسال برزیل و اوکراین رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه