آخرین اخبار

جنجال یک مصاحبه


جنجال یک مصاحبه

۱- سیدحسین حسینی بعد از برد مقابل هوادار با انتقاد شدید از وضعیت قراردادش گفت چرا باشگاه مشکل او را حل نمی‌کند؟ او از وعده‌های مدیران برای حل مشکل قراردادش گفت. ماجرا چه بود؟ فصل گذشته سیدحسین حسینی به دلیل سقف بودجه توافق مالی پایینی با خطیر مدیرعامل این باشگاه داشت و قراربود در فصل دوم (یعنی فصل جاری) رقم قرارداد او درست شود. خطیر رفت و سید ماند و شهریاری (رئیس هیات مدیره) وسمیعی (مدیرعامل جدید). حسینی بار‌ها خواهان حل مشکل قراردادش شد. باشگاه به ستاره‌هایش رقمی بین ۳۰ تا ۶۰ میلیارد پرداخت می‌کرد، اما قرارداد سیدحسین ۱۵ میلیارد تومان بود؛ بنابراین اعتراض او بالا گرفت، اما هر چه زد به در بسته خورد. نقل و انتقالات به پایان رسید، اما مشکل او حل نشد. فصل شروع شد و مشکل حل نشد تا سرانجام سیدحسین حسینی به سیم آخر زد.  

۲- اینجا زمان افشاگری بود. احمد شهریاری پیش از شروع فصل با این احتمال که شاید نکونام مجوز نگیرد، خودسرانه دو بازیکن بوسنیایی جذب کرد. این دو کیوسفسکی (گلر) و زیلیکیچ (وینگر) بودند. همان روز‌ها ابهام درباره ادامه کار سیدحسین حسینی و استقلال مورد  بحث بود که شهریاری پیشدستی کرد و کیوسفسکی را جذب کرد. دیری نپایید که این دو خرید، تبدیل به جنجالی بزرگ شد. وقتی نکونام به نیمکت بازگشت گفت این دو بازیکن را نمی‌خواهد. سیدحسین حسینی هم ناراضی از این که چرا شهریاری اقدامی برای حل مشکل قرارداد او نکرده و به جای آن اقدام به جذب گلر جایگزین حسینی کرده. خلاصه این اتفاق در کنار حل نشدن مشکل قرارداد کاپیتان، بعد از بازی با هوادار جنجال‌ساز شد. این بازیکن برای اولین بار فاش کرد احمد شهریاری و استقلال برای فسخ قرارداد کیوسفسکی که یک ثانیه هم در تمرین حاضر نبوده، ۱۰ میلیارد تومان پرداخته‌اند در حالی که مشکل قرارداد او حل نشده است. باشگاه استقلال ساعاتی بعد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این موضوع را قویا تکذیب می‌کند و اظهارنظر سیدحسین حسینی صحت ندارد و باید پاسخگو باشد.  

۳- از باشگاه استقلال به سیدحسین حسینی گفتند مصاحبه را تکذیب کن، اما او عازم اردوی تیم‌ملی شد و موضوع مسکوت ماند. برنامه این بود که کاپیتان به کمیته انضباطی باشگاه برود و پاسخگوی حرف‌هایش باشد. در این مدت اتفاق دیگری افتاد که از نظر دیگر بازیکنان هم عجیب بود. باشگاه بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد، ولی ریالی به حساب سیدحسین نریخت. این موضوع شدیدا کاپیتان را ناراحت کرد. او به مسئولان باشگاه اعتراض کرد که مگر کمیته انضباطی رای داده که پولم را نداده‌اید؟ گذشت و گذشت تا رسید به دو روز مانده به بازی دیروز با ذوب‌آهن. سیدحسین حسینی قصد حضور در تمرین را داشتند که از باشگاه تماس گرفتند: «تا مصاحبه‌ات درباره کیوسفسکی را تکذیب نکنی، حق ورود به تمرین را نداری.» سید هم گویا نپذیرفت و حرفش این بود: «مشکل قراردادم را حل کردید؟» گویا واسطه‌ها تلاش کردند مشکل به نوعی حل شود و حتی سید پذیرفت طبق خواسته باشگاه بعد از بازی با ذوب‌آهن عمل کند، اما احمد شهریاری که اصرار داشت حرف خودش به کرسی بنشیند، مخالفت کرد و گفته بود باید به محض ورود به تمرین استقلال مصاحبه کند و بگوید حرف‌هایش درباره کیوسفسکی و غرامت ۱۰ میلیارد تومانی اشتباه بوده است. او می‌توانست با انعطاف باعث شود مشکل حل شده تا نه سیدحسین حسینی بیرون بماند و نه خودش تحت فشار قرار گیرد، اما چنین تصمیم گرفت. حتی سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال هم وسط آمد تا مشکل را حل کند، ولی اصرار شهریاری عجیب بود. درروز‌های گذشته رسانه‌های هوادار استقلال با دفاع از سیدحسین حسینی به شدت از شهریاری انتقاد کردند و او را عامل اصلی تمام اتفاقات و حواشی این باشگاه در چند ماه گذشته دانسته‌اند. شهریاری از سوی هلدینگ خلیج‌فارس نماینده شد تا در استقلال همه کاره باشد و مشکلات را حل کند، اما از لحظه ورودش تا امروز، حواشی این باشگاه چند برابر شده است.

۴- استقلال فردا برای بازی با النصر عربستان راهی دبی خواهد شد. آیا سیدحسین حسینی دراین سفر تیمش را همراهی می‌کند؟ این سوالی است که نه سید و نه مسئولان باشگاه دیروز جواب روشنی برای آن نداشتند. بهترین حالت این بود که دیروز کمیته انضباطی تشکیل جلسه دهد و برای این موضوع تصمیم‌گیری کند، اما این اتفاق هم رخ نداد. باید دید امروز چه خواهد شد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه