رزمیورزش > ورزش های رزمی

حریفان نوری و نصیری مشخص شدند/ آغاز مبارزات از روز سه‌شنبه



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی شهر چانچئون کره جنوبی با حضور ۹۶۳ تکواندوکار از ۹۶ کشور جهان از فردا سه شنبه دهم مهرماه آغاز می‌شود. در روز نخست مبارزات ۳ وزن دختران و پسران برگزار خواهد شد که ۲ نماینده از گروه دختران به مصاف رقبای خود می‌روند.

سایت رسمی فدراسیون جهانی برنامه روز نخست را اعلام کرد که طی آن پرنیان نوری و آیناز نصیری از تیم کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس در وزن ۵۲- کیلوگرم که ۴۷ تکواندوکار حضور دارند، «پرنیان نوری» دور نخست «الودی هاجر» از لبنان را پیش روی دارد و در صورت برتری به دیدار «انیس بوتی» از فرانسه می‌رود. در سمت جدول نوری نمایندگان ژاپن، تایلند و هند قرار دارند.

«آیناز نصیری» در وزن ۵۹- کیلوگرم در دیدار نخست خود مقابل «ژیانگ یون ژن» از چین تایپه به روی شیاپ چانگ می‌رود و در صورت برتری برابر «سمیرنووا» که با پرچم کمیته ملی المپیک روسیه در این رویداد شرکت کرده است، مبارزه می‌کند. در سمت جدول وی نمایندگان فرانسه، چین و پورتوریکو قرار دارند. در این وزن ۴۴ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

فیض الله نفجم به عنوان سرمربی، جلال خدامی و اسماعیل اسماعیل پور اعضای کادر فنی تیم پسران، فاطمه صفر پور به عنوان سرمربی، گیتا ویسی و مریم حجتی هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم دختران هدایت نوجوانان را در مسابقات جهانی برعهده دارند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه