آخرین اخبار

حسینی حرف حق زده بود ولی نمی‌خواستند مردم حرف حق را متوجه شوند | لشگر شکست خورده باید به فکر آبروداری باشد نه برد النصر



به گزارش همشهری آنلاین، منصور رشیدی، در خصوص شرایط تیم استقلال بدر بازی با ذوب آهن که منجر به شکست سه بر صفر این تیم شد اظهار کرد: نیمه اول استقلال بد نبود ولی واقعیت این است که مشکلات استقلال از ۷- ۸ سال پیش شروع شده و از ۲ سال پیش به اوج رسیده و ربطی به بازی ندارد.شما ببنید چقدر مدیرعامل و هیات مدیره و سرمربی در این چند سال گذشته عوض شدند.

وی افزود: ۲-۳ سال زمان می برد مدیر و هیات مدیره و سرمربی با هم هماهنگ شوند ولی در استقلال هر سال تغییرات وجود دارد. از سال قبل درگیری لطفی سرمربی و مدیرعامل باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی شد و تا یادم می آید از سالی که استقلال را از آسیا کنار گذاشتند مشکلات شروع شده و تا امروز ادامه دارد. باخت استقلال به ذوب آهن به خاطر مسائل فنی نبود بلکه مشکلات این تیم سر باز کرده بود و خودش را در بازی نشان داد.

مربی سابق استقلال ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت این باشگاه گفت: دیدیم که ابتدای فصل مدیران باشگاه متاسفانه بازیکن گرفتند در حالی که سرمربی بازیکنان خارجی را قبول نداشت. کار به جایی رسید که کار در ادامه به برکناری نکونام رسید. چند هفته پیش حسینی حرف حق زد و گفت این بازیکنان پول گرفتند و رفتند ولی او را به خاطر همین کار کنار گذاشتند و دیشب با او آشتی کردند. این خارجی ها میلیاردها تومان پول مملکت را گرفتند ولی نمی خواهند مردم این را بفهمند.

وی ادامه داد: اینها همه مشکلات مدیریت است. در سال های گذشته امید ابراهیمی و علی کریمی گلزن و گلساز بودند ولی هنوز برای آنها جایگزین پیدا نکردند. دیاباته و قائدی هم همین شرایط را داشتند ولی به جای آنها بازیکن جایگزین پیدا نکردند. وقتی یک تیم این همه مشکل مدیریتی دارد همین می شود. ۲ سال است که هر روز می گویم استقلال مشکل خط دفاعی دارد. در همین بازی با ذوب آهن هر سه گل از عمق خط دفاعی زده شد و راحت از مدافعان تیم ما عبور کردند. حسینی را هم که محروم کردند و گلر جایگزین ۳ گل خورد هر چند دروازه بان زیاد مقصر نبود.ناگفته نماند ذوب آهن واقعا خوب بازی کرد اما واقعیت این است که استقلال به مشکلات مدیریتش باخت نه ذوب آهن.

رشیدی در خصوص اینکه بهزاد غلامپور با وجود تغییرات متعدد سرمربیان در استقلال هچنان به کار خود ادامه می دهد و آیا بهتر نیست یک مربی گلرهای دیگر حسینی و خالد آبادی را تمرین بدهد گفت: غلامپور همشهری خودم است و نمی خواهم درباره او زیاد حرف بزنم. به هر حال او شیوه ای دارد که باید دید چگونه تمرین برای گلرهایش در نظر می گیرد. من از ۲۵ سال قبل شیوه کاری خودم را داشتم، همین بیرانود و حسینی از تیم ملی امید شاگرد من بودند و من همان زمان می گفتم این بازیکنان گلرهای بزرگی می شوند.رشید مظاهری و علیرضا حقیقی هم بین این نفرات بودند. من بیشتر با گلرها حرف می زدم تا به آنها فشار تمرینی وارد کنم. یک مربی باید بداند کار کردن با هر دروازه بانی متفاوت است. من نه تمرینات استقلال را دیدم و نه می دانم غلامپور با گلرها چگونه تمرین می کند بنابراین نمی توانم قضاوت کنم.

مربی سابق استقلال در خصوص انتقاد برخی از پیشکسوتان این تیم از جذب ماسیمونه گفت: من نمی دانم این مربی کجا بوده است، یک مقدار از موفقیت هایی که کسب کرده اطلاع رسانی شده ولی واقعا او را نمی شناسم. به نظرم باید نبال مربی می رفتند که قبلا در تیم های ملی فوتبال آسیا کار می کرد یا از فوتبال ایران شناخت داشت. او خودش باید توضیح بدهد که چگونه استقلال را انتخاب کرده چون باید در فضایی کار کند که هیچ شناختی از آن ندارد.

وی در خصوص اینکه هواداران استقلال باید چه انتظاری از این تیم در بازی با النصر داشته باشند گفت: به شخصه هیچ امیدی به بازی با النصر ندارم.بختیاری زاده هم مربی جوانی است و سخت است که او بتنواند این تیم را جمع کند. استقلال لشکر شکست خورده است و وقتی در زمین خودش ۳ گل از ذوب آهن خورده جمع کردن آن سخت است. بعد از ۴ روز مقابل تیمی که از همه نظر از استقلال سرتر است بازی کردن سخت است. استقلال نه روحیه دارد و نه کار تیمی. بضاعت استقلال کم است و بهتر است این تیم برای آبروداری وارد زمین شود.من به این تیم امیدی ندارم و فقط دوست دارم آبرویش در آسیا و لیگ برتر حفظ شود.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه