آخرین اخبار

حق ما کسب سه امتیاز از بازی در آبادان بود


حق ما کسب سه امتیاز از بازی در آبادان بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد نصرتی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های مس سونگون و صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد:بازی بسیار زیبا و تماشاگرپسند بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی با بیان اینکه تیم صنعت‌نفت را بخوبی آنالیز کردیم، عنوان کرد: این تیم کمترین موقعیت را به حریفان داده بود و می‌دانستیم برای برد بازی می کنند.

سرمربی مس سونگون گفت: ما امروز چهار موقعیت مسلم گلزنی داشتیم ولی کورش ملکی دروازه‌بان صنعت‌نفت در برابر مهاجمان ما فوق العاده کار کرد.

نصرتی بیان کرد: داور اول بازی برای تیم صنعت‌نفت پنالتی گرفت ولی تیم ما شیرازه و انسجام خود را حفظ کرد و بعد از گل خورده حاکم مطلق بازی بود.

وی افزود: این بازی فراتر از لیگ دسته اول بود و بازیکنان ما به خود باوری رسیده‌اند و در ادامه لیگ حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

نصرتی گفت: از کمیته داوران انتظار داریم بر مسابقات لیگ دسته یک نظارت داشته باشند تا عدالت رعایت شود.

وی اظهار کرد: ما گل‌هایی را دریافت می‌کنیم که بیشتر روی ضربات ایستگاهی است و ۹۹ درصد از گل‌های دریافتی روی اشتباهات فاحش فردی است.

سرمربی مس سونگون گفت: برابر پیکان و آریو و همچنین صنعت‌نفت روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

وی افزود: مدافعان تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و تیم در این پست با کمبود مواجه است و از بازیکنانی در دفاع استفاده می‌کنیم که مدافع نیستند.

تیم فوتبال مس سونگون امروز از هفته هفتم لیگ دسته اول در برابر صنعت‌نفت آبادان که میزبان این بازی بود به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ بازی رسید.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه