آخرین اخبار

خیال راحت مدیران بارسا: در مسیر پیشرفتیم!


به گزارش “ورزش سه”، ظهر پنجشنبه، لالیگا حدود هزینه‌های تیم‌های ورزشی (LCPD) یعنی سقف دستمزدهای باشگاه‌های لیگ‌ها را اعلام کرد. یک سال پیش، بارسلونا با کاهش شدید بودجه از ۶۴۹ میلیون یورو به تنها ۲۷۰ میلیون یورو مواجه شد؛ اما این رقم در ماه فوریه به ۲۰۴,۱۶۱ میلیون یورو رسیده بود و اکنون به ۴۲۶,۵۲۷ میلیون یورو افزایش یافته است. این ۴۲۶ میلیون یورو مبلغی است که بارسلونا باید برای تامین هزینه‌های تیمش، یعنی پرداخت حقوق تمامی بازیکنان، خرج کند. با این حال، این رقم همچنان کمتر از خرج و مخارج مورد نیاز باشگاه است.

بارسلونا باید از طریق درآمدهای دیگر مانع افزایش کسری بودجه شود و از ایجاد مشکلات بیشتر در فصل بعد جلوگیری کند. مسئولان باشگاه خوش‌بین هستند و از موفقیت‌های تاکنون به دست آمده دفاع می‌کنند. منابع باشگاه تأکید کرده‌اند که مدیران از ارقام جدید راضی هستند و معتقدند که این ارقام نشان‌دهنده این است که کار آنها به خوبی انجام شده و باشگاه در پیشرفت است.

در طول تابستان، دکو به دلیل محدودیت‌های مالی توانایی کمی برای مانور داشت. او برای جذب دنی اولمو سرمایه‌گذاری کرد؛ اما نتوانست بازیکنانی مانند ایلکای گوندوگان را حفظ کند. به گفته رئیس باشگاه، این تصمیم به دلایل ورزشی گرفته شد؛ اما این بازیکن در بیانیه خداحافظی خود اشاره کرد که به منظور کمک اقتصادی به باشگاه از تیم جدا شده است.

2080269

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه