آخرین اخبار

دلیل بازگشت بیل گلدبرگ توسط تریپل اچ به WWE چیست؟



بررسی دلایل بازگشت بیل گلدبرگ به WWE

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیل گلدبرگ، اسطوره کشتی کچ، حضوری غیرمنتظره را در رویداد بدبلاد ۲۰۲۴ تجربه کرد. این قهرمان سابق کمربند یونیورسال نه به عنوان یک کشتی‌گیر، بلکه در نقش یک تماشاگر به همراه پسر و همسرش در ردیف اول تماشاگران نشسته بود. با این وجود، بعد از اینکه قهرمان سنگین وزن جهان، گونتر حرف‌های تندی را علیه او بر زبان آورد، بیل گلدبرگ چیزی نمانده بود با او وارد درگیری فیزیکی شود.

در حالیکه عضو تالار مشاهیر WWE با پرش از حفاظ حائل تماشاگران به کنار رینگ آمده بود، دخالت تیم امنیتی WWE از درگیری احتمالی او و گونتر جلوگیری کرد. به نظر هدف از اجرای این پرومو، مقدمه چینی برای یک مسابقه احتمالی بین این دو در آینده بود. رویال رامبل ۲۰۲۵ شاید شروع این درگیری باشد و در نهایت رسلمنیای ۴۱ تکلیف برنده آن را مشخص کند. بعد از دو سال به نظر می‌رسد که WWE و گلدبرگ سرانجام به توافق رسیده‌اند. بدون مقدمه‌چینی بیشتر اجازه دهید دلایل احتمالی بازگشت این اسطوره توسط تریپل اچ را بررسی کنیم.

پله شدن برای گونتر

شکی نیست که به گونتر به عنوان ستاره بزرگ بعدی WWE نگاه می‌شود. او به محض ورود به جمع ستارگان اصلی همیشه در صحنه رقابت برای عناوین بوده است. ژنرال رینگ یکی از ستارگان موردعلاقه هانتر است و نویسندگان WWE هر هفته برنامه‌ای بهتر از قبل را برای او طراحی می‌کنند. هر قهرمان به یک چلنجر محبوب و برجسته نیاز دارد و در همین راستا، WWE ممکن است از گلدبرگ به عنوان کمک کننده به پیشرفت بیشتر گونتر استفاده کند. تا جایی که شاید در پایان مسابقه این دو، شاهد احترامی از جنس احترام براک لزنر به کودی رودز، از سوی گلدبرگ نسبت به گونتر باشیم.

درخواست عربستان برای حضور بیل گلدبرگ

رویداد سالیانه WWE در عربستان، کرون جول امسال در تاریخ دوم نوامبر برگزار خواهد شد. بسیاری بر این باورند که مردم عربستان از هواداران روز‌های قدیمی کشتی کچ هستند و ترجیح می‌دهند به جای تماشای ستاره‌های جوان‌تر، حسی نوستالژی را با دیدن اسطوره‌های WWE تجربه کنند. بیل گلدبرگ بی‌شک یکی از نام‌های بزرگ در این حرفه است و WWE نیز معمولاً برای رویداد عربستان به او پیشنهاد می‌دهد. امسال تریپل اچ اعلام کرد که آنها به دنبال برگزاری رویدادی بزرگ‌تر در عربستان هستند و حتی از یک کمربند جدید نیز رونمایی کرد. همین دلایل ممکن است منجر به دعوت تیم WWE از گلدبرگ برای شرکت در کرون جول ۲۰۲۴ شده باشد.

عمل کردن به وعده وینس مکمن توسط تریپل اچ

گلدبرگ در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که در ازای شکست برابر رومن رینز، قول یک بازی خداحافظی را از وینس مکمن گرفته بود. شاید تریپل اچ در نهایت با این شرایط موافقت کرده و به دنبال برگزاری یک بازی خداحافظی مناسب برای بیل گلدبرگ است. چه کسی می‌داند شاید گونتر همان کسی است که نقطه پایانی بر دوران حرفه‌ای بیل گلدبرگ می‌گذارد. حالا که گلدبرگ در مقابل تماشاگران WWE با گفتن جمله معروف خود «او بعدی است.» به گونتر اعلان جنگ کرد، باید ببینیم که چگونه تریپل اچ درگیری احتمالی بین این دو را در آینده هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه