اخبار لحظه ای

دیدار مدیر اجرایی کمیسیون بین‌المللی بریکس با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری



ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، مهدی مسکنی در ابتدای این جلسه گفت: امیدوارم این جلسه بتواند ظرفیت‌های خوبی را در کمیسیون بریکس برای کشورمان فراهم کند و بر همین اساس باید با عبور از مباحث کلی به سمت و سوی بررسی ظرفیت‌های اجرایی حرکت کرد.

مسکنی با اشاره به اینکه منافع صندوق در راستای منافع فردی نیست و بازنشستگان کشوری از این منافع  بهره می‌برند، تصریح کرد: ما قطعا برای کسب سود قصد ورود به بازار روسیه را داریم همانطور که روسیه به خاطر منافع خود وارد بازار ایران شده است.

وی ادامه داد:‌ بخشی از منابعی که بابت رفاه و معیشت بازنشستگان کشورمان تامین می شود با بهره مندی از فرایندهای اقتصادی زیرمجموعه های صندوق تامین می شود و بر همین اساس صادرات تولیدات و محصولات زیرمجموعه‌های مختلف صندوق بازنشستگی به کشور روسیه در اولویت نخست قرار دارد.

همچنین دیمیتری فریدمان مدیر اجرایی کمیسیون بین المللی بریکس در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه روابط تجاری میان دو کشور ایران و روسیه گفت: کمیسیون بین المللی بریکس بدون تردید از تمامی ظرفیت‌های خود را برای تحقق توسعه روابط اقتصادی با کشور ایران بهره خواهد برد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه وضع شده بر دو کشور ایران و روسیه به هیچ عنوان خللی در ارتقای سطح کیفی و کمی ارتباط اقتصادی دو کشور وارد نخواهد کرد، گفت: ایران و روسیه می توانند با تحکیم روابط دوستانه با تحریم‌های ظالمانه مقابله کنند که در این مسیر به خوبی می‌توان از ظرفیت‌های بالقوه بریکس استفاده کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، گفتنی است در ادامه این جلسه که برخی اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز حضور داشتند، ظرفیت‌های زیرمجموعه‌های اقتصادی صندوق مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا