کشتی

رحمان عموزاد: المپیک حداقل یک طلا به من بدهکار است



ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان عموزاد دارنده مدال نقره وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های المپیک پاریس در مورد کسب مدال نقره در المپیک پاریس افزود: اولین بار بود که در میدان بزرگ المپیک شرکت کردم. این مسابقات بالاترین جایگاه را در ورزش دارد و هرکس از لحاظ فنی، جسمانی و روحی، روانی در آمادگی کامل باشد، می تواند کسب موفقیت کند.با تمام وجود می خواستم که یک مدال طلا به مردم عزیز کشورم تقدیم کنم اما اشتباهات تاکتیکی باعث شد تا نتوانم در دیدار فینال مبارزه خوبی را به نمایش بگذارم.

وی گفت: این کشتی گیر اهل خلیل شهر مازندران که در سن ۲۲ سالگی به یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره المپیک دست یافته، در مورد ادامه روند قهرمانی خود گفت: دوست دارم حداقل تا ۱۰ سال دیگر کشتی بگیرم. المپیک حداقل یک مدال طلا به من بدهکار است و امیدوارم با دعای مردم و لطف خدا در المپیک بعدی به این مهم دست پیدا کنم.

عموزاد در مورد اینکه هم اکنون در چه شرایطی قرار دارد، تصریح کرد: پس از المپیک چند روزی را به جهت ریکاوری استراحت کردم و در حال حاضر نیز هفته ای ۶ جلسه تمرین کشتی دارم و منتظر تصمیمات کادر فنی و فدراسیون کشتی هستم. البته برنامه اصلی حضور در چرخه انتخابی تیم ملی و رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۲۵ است.

وی در مورد زندگی متأهلی همراه با حضور در مسابقات و اردوها، چگونه است، گفت: خدا را شکر همسرم حامی و مشوق من است و زندگی خوبی را در کنار هم داریم. به واقع خانواده ام در شرایط سخت همیشه پشتیبان من بوده اند.

عموزاد در مورد نگاه ها و توجهات مردم و مسئولین پس از کسب مدال در المپیک، گفت: واقعاً از مردم کشور، استان و شهرم ممنونم، استقبال خوبی از من شد. تمام تلاشم این بود که بتوانم برای مردم عزیز افتخارآفرین باشم، البته جوایز خوبی به ویژه از سوی فدراسیون کشتی نیز به ما داده شد اما اولویت اصلی من برای حضور در کشتی، کسب افتخار و مدال برای کشور عزیزم ایران است.

دارنده مدال طلای جهان در مورد وضعیت شغلی و زندگی خود با توجه به حضور مستمر در اردوها و مسابقات گفت: خدا را شکر با پیگیری فدراسیون، هم اکنون کارمند دخانیات هستم. در چند سال گذشته فدراسیون همواره پیگیر مسائل و موضوعات مختلف ما بوده، از لحاظ امکانات اردویی و تمرینی در بهترین شرایط ممکن قرار داریم و از نظر مالی نیز به قول معروف همواره هوای ما را داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم همیشه به ما لطف داشته اند و ما نیز تمام سعی خود را خواهیم کرد که بتوانیم پاسخگوی زحمات خانواده، فدراسیون، کادر فنی و همچین لطف مردم باشیم.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه