آخرین اخبار

رستاخیز در برنابئو ؛ رئال ۰-۴ بارسلونا | فرمول پیروزی؛ آفساید، لوا و اینیاکی پنیا!



به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، ال‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا با قضاوت خوزه سانچز در شهر مادرید، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، برگزار می‌شود. بارسلونا با ۲۷ امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و رئال مادرید با سه امتیاز کمتر در تعقیب آنهاست و تلاش می‌کند که تیم قدرتمند و ترسناک هانسی فلیک را در جهنم برنابئو شکست دهد.

بازیکنان هجومی هر دو تیم در بهترین روزهای خود به سر می‌برند و علاوه‌بر آمادگی لامین یامال و کیلیان امباپه، رافینیا و وینیسیوس جونیور در بازی‌های گذشته دو تیم هت‌تریک کرده‌ و نشان داده‌اند با تمام توان آماده درخشش در ال‌کلاسیکو هستند.

ترکیب دو تیم

رئال مادرید:
آندری لونین، واسکز، میلیتائو، رودیگر، مندی شوامنی، والورده، کاماوینگا و بلینگام  وینیسیوس و امباپه

بارسلونا:
پنیا، کنده، کوبارسی، مارتینز و بالده، پدری، کاسادو، لامین یامال، لوپز و رافینیا، لواندوفسکی

گل‌ها: 

رئال ۰-۱ بارسلونا

دقیقه ۵۳: روی پاس در عمق عالی از کوبارسی، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه لونین را باز کرد.

رئال ۰-۲ بارسلونا

دقیقه ۵۶: روی ارسال تماشایی بالده از سمت چپ، لواندوفسکی با یک ضربه سر تماشایی، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

رئال ۰-۳ بارسلونا

دقیقه ۷۹: روی یک حمله سریع، یامال با پاس رافنیا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، دروازه لونین را باز کرد.

رئال ۰-۴ بارسلونا

دقیقه ۸۴: روی پاس عالی اینیگو مارتینز، رافینیا پشت مدافعان رئال صاحب موقعیت شد و علی‌رغم تلاش لوکاس واسکز، با یک ضربه هوشمندانه، توپ را از بالای سر لونین وارد دروازه کرد.

موقعیت‌های حساس:

دقیقه ۲: چیزی نمانده بود که روی پاس عالی کاماوینگا، امباپه در موقعیت تک به تک دروازه بارسا را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸: روی پاس عالی یامال به پشت مدافعان رئال، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما توی روی پای او جفت و جور نشد و این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۲: روی دفع ناقص کوبارسی پشت محوطه جریمه بارسا، امباپه صاحب موقعیت شد اما ضربه او که قصد داشت توپ را از بالای سر اینیاکی پنیا درون دروازه بفرستد، از  بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: روی یک پاس در عمق، یامال با لونین تک به تک شد اما ضربه چیپ او چندان جالب نبود و در اختیار دروازه رئال قرار گرفت.

دقیقه ۲۱: رافینیا که روی پاس یامال صاحب توپ شد، در حالی که می‌توانست بالده را صاحب موقعیت بهتر کند، ترجیح داد شوت بزند که توپ از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: فرار وینیسیوس از سمت چپ و عبور از بین دو مدافع بارسا، او را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد اما ضربه کم‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: شوت تماشایی پدری از پشت محوطه جریمه را لونین با کف دو دست برگشت داد.

دقیقه ۲۹: روی ارسال رافینیا به درون محوطه جریمه رئال، اینیگو مارتینز می‌توانست با ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: گل برای رئال اما آفساید….امباپه در موقعیت تک‌به‌تک دروازه پنیا را باز کرد ولی تصاویر VAR نشان داد که ستاره فرانسوی در آفساید قرار داشت.

دقیقه ۳۲: روی اشتباه کوبارسی، چیزی نمانده بود که امباپه در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما اینیگو مارتینز اجازه کار به او نداد.

دقیقه ۴۴: اولین کارت زرد بازی برای مارک کاسادو به خاطر خطا روی وینیسیوس.

دقیقه ۵۱: یامال که روی اشتباه کاماوینگا صاحب توپ شد، قصد داشت تقریبا از وسط زمین دروازه رئال را باز کند اما لونین هشیار بود و توپ را مهار کرد.

دقیقه ۶۴: پاس بی‌نقص وینیسیوس از سمت چپ، امباپه را اینیاکی پنیا تک به تک کرد اما ضربه او را دروازه‌بان بارسا با خروجی تماشایی دفع کرد.

دقیقه ۶۵: یک بار دیگر امباپه دروازه بارسا را باز می‌کند اما بار دیگر پرچم کمک داور آفساید او را اعلام می‌کند.

دقیقه ۶۶: همه‌چیز برای هت‌تریک لواندوفسکی فراهم بود اما او که روی پاس رافینیا صاحب موقعیت شده بود، توپ را به تیرک دروازه کوبید.

دقیقه ۶۹: باز هم لواندوفسکی قدر موقعیتی که برای او فراهم شد را نداشت و ضربه‌اش را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۷۰: روی ضربه آزاد خوب مودریچ، بلینگام صاحب فرصت شد اما ضربه ضعیف او از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: مودریچ با یک پاس دیدنی، امباپه را دوباره در موقعیت گلزنی قرار داد ولی جاگیری عالی اینیاکی پنیا، این فرصت رئال را هم بی‌ثمر گذاشت.

دقیقه ۸۸: چیزی نمانده بود که رافینیا گل پنجم بارسا را هم به ثمر برساند اما فران گارسیا از راه رسید و توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۱+۹۰: امباپه دوباره صاحب موقعیت شد اما ضربه او را پنیا برگشت داد؛ ضمن اینکه ستاره فرانسوی بار دیگر در آفساید بود.

حواشی:

رودریگو و کورتوا، مهمترین غائبان رئال، که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست دادند، برای حمایت از تیم‌شان در برنابئو حضور دارند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه