اخبار لحظه ای

رشد پیشرفت پروژه ها در ۶ ماهه اول سال، نشان عزم جدی برای ارتقای جایگاه شرکت است



ارتباط ورزشی:ارتباط ورزشی:به گزارش ایسنا، محمدحسن ملک ثابت مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انرژی گستر نصیر  پس از پایان سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس) در گفتگو با ایسنا عملکرد ۶ ماهه شرکت انرژی گستر نصیر و اهداف پیش رو را تشریح کرد. 

وی با اشاره به برخی پروژه‌های مهم شرکت از اهمیت استراتژیک پروژه کارخانه قند شهدای دزفول برای کشور گفت و تاکید کرد: با توجه به جایگاه این پروژه در آینده صنعت غذا و همچنین سهم قابل توجه این پروژه در سبد شرکت، تمرکز ویژه و برنامه‌ریزی متفاوتی برای پیشبرد فرایند ساخت این کارخانه در  انرژی گستر نصیر صورت گرفت که نهایتاً منجر به پیشرفت بیش از ۵ برابری کار در شش ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.
ملک ثابت با اشاره به یکی دیگر از پروژه‌های مهم شرکت انرژی گستر نصیر، از افتتاح فاز اول کارخانه نساجی قم در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: ساخت کارخانه نساجی قم یکی از اولین و مهمترین پروژه‌هایی بود که ریاست جدید ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر پیشبرد و تکمیل هرچه سریعتر آن تاکید کردند که از همین رو با حمایت و پشتیبانی شرکت مادر تخصصی صنعت و معدن تدبیر فرایند ساخت و تکمیل این کارخانه سرعت گرفت و نهایتاً باعث شد فاز اول بافندگی آن تا دو ماه آینده افتتاح شود.

مدیرعامل انرژی گستر نصیر در بخش دیگری از اظهارات خود، ایجاد تنوع در سبد کاری شرکت را از اهداف مهم و اصلی دانست و گفت: ایجاد کنسرسیوم با شرکت‌های دانش بنیان ریشه‌دار و موفق از جمله اقداماتی است که برای ایجاد تنوع و حضور در بازارهای متفاوت در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به انعقاد چند تفاهمنامه مهم با برخی شرکت‌های دانش بنیان بین‌المللی در حاشیه نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۴، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه‌ها در کنار پیگیری‌ها و تلاش‌های پرسنل شرکت باعث شده که در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۴ پروژه جدید از جمله ساخت یک واحد پتروشیمی، به سبد پروژه‌های شرکت انرژی گستر نصیر اضافه شود.
ملک ثابت جمع ارزش ریالی پروژه‌های یاد شده را بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و از برنامه‌ریزی این شرکت برای عقد ۵ قرارداد جدید در ماه‌های آینده خبر داد.
ملک ثابت در پایان بر عزم شرکت برای تکمیل دیگر پروژه‌های در دست احداث تاکید کرد و افزود: خبرهای خوبی از پیشرفت پروژه‌هایی چون مس پارسیان به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ایسنا