آخرین اخبار

زحمات استقلال در دقایق پایانی به باد رفت / مدافع سیتی با همکاری رونالدو نسخه استقلال را پیچید


زحمات استقلال در دقایق پایانی به باد رفت / مدافع سیتی با همکاری رونالدو نسخه استقلال را پیچید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های استقلال و النصر عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در سومین دیدارشان در مسابقات لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه راشد دبی به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده عربستان با یک گل برنده این بازی شد. ایمریک لاپورت در دقیقه ۸۰ تنها گل النصر را به ثمر رساند.

استقلال با این شکست و با سه امتیاز در جایگاه ششم جدول ۱۲ تیمی لیگ نخبگان آسیا در منطقه غرب قرار گرفت و النصر نیز با هفت امتیاز رده چهارم این جدول را به خود اختصاص داد.

این دیدار آخرین حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت استقلال به‌عنوان سرمربی بود و از این پس، موسیمانه هدایت آبی‌پوشان را برعهده خواهد گرفت.

ترکیب النصر: بنتو، نواف بوشل، محمد سیماکان (۴۶ – علی اللجامی)، ایمریک لاپورت، سالم النجدی (۴۶ – سلطان الغنام)، خیبری (۴۶ – علی الحسن)، بروزوویچ، اوتاویو، آنجلو گابریل (۶۵ – کالیسکا)، سادیو مانه (۸۲ – ویسلی) و کریستیانو رونالدو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی (۸۷ – میلاد زکی‌پور)، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس (۸۷ – آرش رضاوند)، دیدیه اندونگ، جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۲ – گائل کاکوتا)، محمدحسین اسلامی (۸۷ – گوستاوو بلانکو) و مهرداد محمدی (۷ – علیرضا کوشکی).

داور: ادهم مخادمه از اردن

کارت زرد: ماشاریپوف (۴۶) از استقلال

نیمه اول
دقیقه ۶: مهرداد محمدی به دلیل برخورد با یکی از بازیکنان النصر مصدوم شد و جای خود را به علیرضا کوشکی داد.

دقیقه ۱۸: پاسکاری بازیکنان النصر در نهایت با ضربه نواف بوشل همراه شد که سیدحسین حسینی توپ را گرفت.

دقیقه ۲۱: شوت کریستیانو رونالدو از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: شوت از راه دور ماشاریپوف به شکلی خطرناک از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: پاس نمایشی رونالدو در محوطه جریمه می‌رفت برای آنجلو موقعیت گل ایجاد کند، ولی حسینی با خروجی به موقع توپ را دور کرد.

نیمه دوم
دقیقه ۷۱: شوت از راه دور تالیسکا با واکنش حسینی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۳: پاس خوب کاکوتا به کوشکی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه النصر را باز کند، ولی ضربه‌اش قدرت کافی را نداشت و در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

دقیقه ۷۴: رونالدو در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و ضربه‌اش را زد که حسینی آن را دفع کرد و در ادامه ضربه تالیسکا راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۶: فرار سلطان الغنام و پاس زمینی او می‌رفت تا النصر را به گل برساند، ولی سیلوا در لحظه آخر توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه ضربه کرنر فرصت دیگری برای النصر ایجاد کرد که حسینی جلوی شوت بازیکن تیم میهمان را گرفت و کرنر دیگری نصیب این تیم شد.

دقیقه ۸۱: حملات و کرنر‌های متعدد النصر این بار جواب داد و در شرایطی که ضربه سر اول بازیکنان النصر را حسینی گرفت، ولی لاپورت به راحتی با ضربه سری دیگر دروازه استقلال را گشود.

دقیقه ۸۷: نفوذ بازیکنان النصر موقعیت خوبی را برای ویسلی بازیکن تازه وارد این تیم ایجاد کرد که ضربه‌اش به تیر عمودی استقلال خورد.

دقیقه ۱+۹۰: میلاد زکی‌پور صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه‌اش پس از برخورد به مدافعان در آغوش بنتو دروازه‌بان النصر آرام گرفت.

انتهای پیام/

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع دانشجو

نوشته های مشابه