آخرین اخبار

سلب میزبانی ایران غیرقانونی است



این دست‌نشانده‌ها تا afc هم نفوذ کرده‌اند. بحث فوتبال ایران و قطر این موضوع را به شدت داغ کرد. می‌گویند چون ایران امنیت ندارد پس میزبان هم نباید باشد. اما این ناامنی یک جریان فکری پلید است که صهیونیسم پشت آن قرار دارد. به هرحال نسل‌کشی صهیونیست‌ها در منطقه تاوان زیادی داشته است. فعلا این تاوان دامن‌گیر فوتبال ایران هم شده است. اما تاوان اصلی در انتظار خود صهیونیست‌ها خواهد بود.
     
به ایران بیایید
ورزشکاران و به خصوص فوتبالیست‌ها این روزها در فضای مجازی و پلتفرم‌های مختلف آن، نسبت به حمایت از میزبانی ایران اقداماتی کرده‌اند. گرفتن میزبانی از ایران به بهانه واهی فقدان امنیت یک دروغ بزرگ رسانه‌ای – ورزشی است که صهیونیست‌ها در منطقه باب کرده‌اند. اکنون فوتبالیست‌های تیم‌ملی مدام به نفی میزبانی کشور سوم اصرار می‌کنند و می‌گویند باید به هر شکل ممکن بازی ایران و قطر در ایران برگزار شود. می‌خواهند حق امتیاز میزبانی را از ایران به ناحق بگیرند. اگر قرار است مساله امنیت اهمیت داشته باشد ورزش رژیم صهیونیستی باید برای همیشه از صحنه روزگار محو شود. فقط فوتبال در خطر است؟ ناآرامی‌های منطقه تاثیر خود را روی همه چیز گذاشته است اما جنایتکاران صهیونیست پس از قتل‌های فجیع و فراوان در غزه و لبنان حالا عامل ناامنی در همه جا هستند. برای این ناامنی دیگران باید تاوان پس بدهند از جمله فوتبال ایران!
     
سلب بی‌منطق
فوتبال ایران به تاوان همه بمب‌هایی که رژیم صهیونیستی بر سر لبنان و غزه ریخت و به تاوان انجام جنایت علیه بشریت از سوی این رژیم حالا باید به جای میزبانی از قطر در ایران، راهی دبی شود تا مسابقه خود را در انتخابی جام‌جهانی آنجا برگزار کند. این موضوع کاملا نارضایتی بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران را برانگیخته و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم نیز بابت این موضوع به شدت عصبانی است. این شرایط نابرابر در انتخابی جام‌جهانی قطعا به ضرر فوتبال ایران خواهد بود. مرحله حساس انتخابی جام‌جهانی به مساله میزبانی بسیار وابسته است و اکنون فوتبال ایران از داشتن آن محروم شده است. برگزاری مسابقه ایران و قطر در دبی بدان معناست‌که انگاراصلا قطری‌هامیزبانی این مسابقه مهم وحساس هستند.میزبانی ایران نیزبماند برای بعد ازاتمام جنایات صهیونیست‌ها در لبنان و غزه! به هر حال تیم‌ملی در شرایطی به عنوان میزبان به میدان خواهد رفت که در ورزشگاه دبی غالب تماشاگران قطری و عرب زبان و حامی تیم‌ملی قطر خواهند بود و این اصلا عادلانه نیست. اما تیم ایران از سختی‌های زیادی عبور کرده است. تیمی که چند دوره پشت سر هم در جام‌جهانی حاضر است و از این بازی هم عبور می‌کند. به قول معروف ایران بیدی نیست که به این بادها بلرزد!

سلب غیرقانونی
اما قانون دراین باره چه می‌گوید؟ خیلی ساده و صریح: برگزاری دیداری که ایران میزبان آن است در دبی وجاهت قانونی ندارد. زمانی یک کشور با سلب میزبانی در فوتبال روبه‌رو می‌شود که در شرایط جنگی قرار داشته باشد و به عبارت دیگر جنگ در این کشور در جریان باشد. اما جنگی وجود ندارد و ایران در امنیت کامل است. آنجا که جنگ جریان دارد اراضی اشغالی است. بمب‌ها از سوی صهیونیست‌ها بر سر مردم می‌ریزد و محرومیت از میزبانی برای ایران است؛ همه چیز ناعادلانه. اما قطعا شرایط عوض خواهد شد. نوبت ایران هم می‌رسد. شاید کمی دیر و شاید خیلی هم زود. مهم آن است که در آینده رقم خواهد خورد، در واقع تاوان سنگین بماند برای صهیونیست‌ها. فعلا سلب میزبانی و بازی در دبی یک امتیاز ویژه برای آنها و سایر نفوذی‌ها باشد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه