کشتی

سهرابی و زارع راهی رده‌بندی شدند/ یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها



ارتباط ورزشی:به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان از امروز (سه‌شنبه) همزمان با مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم در شهر تیرانا کشور آلبانی در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عرفان جرکنی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر تینو اویالا از فنلاند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با آتسمیر بیژویف از روسیه پیکار می‌کند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کریستو مریلاین از استونی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر یک یوستوس اسکات از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر و ضربه فنی مغلوب شانت خاچاتریان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت. سهرابی در این گروه با نتیجه ۸ بر صفر میشل پورتمان از سوئیس را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت تا مقابل گئورگیوس باربانوس از سوئد قرار بگیرد.

همچنین وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو در دور اول با نتیجه ۸ بر یک مقابل سیمون بورکینهاگین از سوئد به برتری دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر یک مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد، تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان جوجو صمداف از جمهوری آذربایجان و آدام کارژیولا از لهستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم شایان حبیب زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، زارع به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۳ بر ۳ لاشا تویلدیانی از گرجستان را مغلوب کرد. زارع در مبارزه بعدی با نتیجه ۸ بر صفر آلگات کالمان از سوئد را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف ریچارد کارلسون از استونی می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین می‌رود.

محمد ناقوسی فرنگی‌کار وزن ۸۲ کیلوگرم کشورمان به فینال راه یافت و بعد از ظهر امروز به همراه سهرابی و حبیب زارع برای کسب مدال به مصاف حریف خود خواهد رفت. همچنین روز گذشته ۲ نماینده دیگر کشورمان در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم حذف شدند.

همچنین امروز مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم در حال برگزاری است که علی احمدی‌وفا تاکنون به دیدار یک‌چهارم نهایی رسیده است. وی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه