آخرین اخبار

شروع طوفانی ونسان در سی‌ال: ۳ گل در ۲۰ دقیقه! (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، شروع ونسان کمپانی در لیگ قهرمانان اروپا هم قدرتمندانه بود. او در تابستان با گمانه‌زنی‌ها و شبهه‌های بسیاری به عنوان سرمربی بایرن مونیخ انتخاب شد اما به خوبی توانسته همه شک‌ها را از بین ببرد.

شروع مقتدرانه در بوندسلیگا و تصاحب صدر جدول با سه برد در سه بازی، با نمایش طوفانی در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا کرد.

باواریایی‌ها در هفته اول چمپیونزلیگ میزبان دینامو زاگرب هستند. بازی‌ای بسیار مناسب برای آغاز فرمت جدید این رقابت‌ها که به گفته بسیاری از جذاب‌ترین لیگ قهرمانان سالیان اخیر است.

بایرن برنامه‌ای برای صبر نداشت و حملات از همان دقایق ابتدایی آغاز شدند. ابتدا سرژ گنابری گل زد اما داور آن را مردود کرد و ثانیه‌هایی بعد به دلیل خطای مدافع حریف روی پاولوویچ، به نفع بایرن پنالتی اعلام کرد. هری کین که مانند فصل قبل عطش بالایی برای گلزنی دارد پشت توپ قرار گرفت و اولین گل را به ثمر رساند.

2082694

دروازه دینامو در دقیقه ۳۳ نیز فرو ریخت اما نه روی یک پنالتی یا ضربه‌ای عادی بلکه با موشک پرقدرت رافائل گریرو که هیچکس توان مهار آن را نداشت. ابتدا موسیالا با سینه توپ را برای ستاره پرتغالی کاشت و سپس او ضربه‌اش را روانه دروازه کرد تا بازی ۲-۰ شود.

2082695
2082696

نوبتی هم باشد نوبت گلزنی خرید جدید است. مایکل اولیسه که در بوندسلیگا درخشیده و نشان داده تمایل بالای بایرن برای خریدش بی‌دلیل نبوده، روی ارسال یوشوا کیمیش با ضربه سر گل سوم را به ثمر رساند تا شاگردان کمپانی حد فاصل دقایق ۱۸ تا ۳۸ سه گل به ثمر برسانند و با خیال راحت به رختکن بروند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه