آخرین اخبار

شهید نصرالله همواره از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع می کرد – اخبار روز کشور


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری شامگاه چهارشنبه در هیئت فاطمیون قم اظهار کرد: شهید سیدحسن نصرالله عاشق شهادت بود و در طول ۳۲ سال دبیری در حزب الله لبنان همواره به دنبال شهادت، پیروزی اسلام و آزادی فلسطین بود.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق با بیان اینکه سید حسن نصرالله به عنوان یک سرباز عاشق ولایت با ولایت فقیه مساوی بود، ابراز کرد: سید مقاومت هیچ گاه از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه تمرد نکرد و همواره به دنبال منویات ایشان بود.

حجت الاسلام الحیدری تصریح کرد: رمز موفقیت شهید نصرالله تبعیت از ولایت فقیه بود و ایشان در روز و شب عاشورا در مقابل خصم و رژیم جلاد صهیونیستی با مقام معظم رهبری بیعت می‌کرد ولی دلیل آن را نمی‌دانم که چرا بعضی‌ها در محافل مذهبی از ولایت حرفی نمی‌زنند.

دبیرکل جنبش عهد الله عراق یادآور شد: شهید سیدحسن نصرالله همیشه در سخنرانی‌های خود بدون تقیه و هراس از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دفاع می‌کرد و امروز باید اطاعت از ولایت فقیه را از او بیاموزیم.

وی عنوان کرد: امروز صاحب عزای اصلی مقام معظم رهبری است و باید مراقب توطئه دشمن باشیم که رسانه‌های اسرائیلی، آمریکایی و عرب‌ها القا می‌کنند که جمهوری اسلامی حزب الله و محور مقاومت را رها کرده است اما به والله این سخن‌ها کذب محض است و حقیقت ندارد.

حجت الاسلام الحیدری با بیان اینکه سید حسن نصرالله سال‌ها در جبهه‌ها حتی یک قدم هم از مقام معظم رهبری فراتر نرفت، گفت: به گفته سید مقاومت، مقام معظم رهبری، امام حسین (ع) زمان بوده و جمهوری اسلامی محور مقاومت است.

دبیرکل جنبش عهد الله عراق اظهار کرد: جمهوری اسلامی همراه با حزب الله بوده و خواهد بود ضمن اینکه باید از تفرقه افکنی بپرهیزیم و در میدان دشمن کار نکنیم و هیچ تغییری در سیاست جمهوری اسلامی ایجاد نشده و تدبیر فقط به دست مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: حزب الله امروز نیاز به مجاهدان ندارد، چراکه صد هزار نفر نظامی دارد و تسلیحات زیادی وجود دارد بنابراین نگران نباشید ضمن اینکه تکلیف امروز وحدت و کمک‌های انسانی برای لبنان و جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: به مقام معظم رهبری می‌گوئیم که همه در خط شما هستیم و به آمریکا، اسرائیل و امام زمان می‌گوئیم که با ولایت فقیه هستیم و خواهیم بود و پوزه اسرائیل را به خاک می‌زنیم.

حجت الاسلام الحیدری گفت: درس مهمی که می‌توانیم از شهید نصرالله بیاموزیم، اطاعت از ولایت فقیه است و امروز جدایی سید حسن نصرالله از مقام معظم رهبری مثل جدایی یوسف از یعقوب است.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق با بیان اینکه ولایت نباید در دل باشد، ولایت باید در جهاد تبیین باشد، افزود: دشمن در تلاش است تا ولایت فقیه را مورد خدشه قرار دهد و بارها به سید نصرالله پیشنهادهایی شد تا از ولی فقیه دوری کند، ولی همه را برای ولایت رد کرد.

وی یادآور شد: سید حسن نصرالله یک الگوی آشکار است و هیچ گاه جمهوری اسلامی را نقد نکرد ولی متأسفانه خیلی‌ها جمهوری اسلامی را نقد کردند ولی سید حسن نصرالله فقط از او حمایت کرد.

حجت الاسلام الحیدری گفت: درس سید حسن نصرالله این است که نقد جمهوری اسلامی را تمام کنید و این دستاوردها و پیشرفت‌ها در محافل و جامعه باید تبیین شود چراکه همه زیر پرچم ولایت فقیه هستند.

دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق خاطرنشان کرد: امروز در جنگ هستیم، باید دست از نقد برداریم، اگر جمهوری اسلامی ضعیف شود، تمام جبهه مقاومت ضعیف می‌شود و عمود مقاومت نظام جمهوری اسلامی است.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

نوشته های مشابه