آخرین اخبار

صدرنشینی لیورپول با برتری در خانه گرگ‌ها؛ وولورهمپتون قعرنشین جدید جدول



به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال لیورپول موفق شد با برتری مقابل وولورهمپتون در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به صدر جدول صعود کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های وولورهمپتون و لیورپول در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه مالینیو با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک لیورپول به پایان رسید.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار گذاشتند، لیورپول به غیر از شکست مقابل ناتینگهام در تمامی دیدارهای قبلی خود به برتری دست پیدا کرده بود اما در مقابل شاگردان گری اونیل اصلا فصل را خوب آغاز نکردند و تنها با یک امتیاز در انتهای جدول قرار داشتند.

سرانجام فشار حملات شاگردان اشلوت در دقیقه ۲+۴۵ و قبل از پایان نیمه اول جواب داد، ارسال ژوتا در دهانه دروازه با ضربه سر ابراهیما کوناته مدافع لیورپول وارد دروازه میزبان شد. وولورهمپون از تک موقعیت نصف‌ونیمه خود به خوبی در دقیقه ۵۷ استفاده کرد و موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

تعلل و ناهماهنگی کوناته در محوطه جریمه باعث شد تا کارلوس بورگس به توپ برسد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافعین لیورپول در مقابل دروازه خالی این تیم به رایان ای نوری رسید و این بازیکن موفق شد به راحتی دروازه آلیسون را باز کند.

این پایان کار نبود و لیورپول توانست در دقیقه ۶۱ گل برتری را به ثمر برساند، لیورپول با خطای نلسون سمدو در محوطه جریمه بر روی ژوتا صاحب یک ضربه پنالتی شد، محمد صلاح پشت توپ قرار گرفت و توانست برای دومین‌بار دروازه جانستون را باز کند.

با این نتیجه لیورپول ۱۵ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد، در مقابل وولورهمپتون با یک امتیاز در رتبه بیستم ایستاد.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه