آخرین اخبار

صدرنشین جدید سری آ: تیمی که باور نمی‌کنید!


به گزارش “ورزش سه”، در آخرين بازی از هفته چهارم رقابت‌های سری آ، تیم‌های اودینزه و پارما به مصاف هم رفتند و در پایان اودینزه میهمان با برتری ۳-۲ مقابل میزبانش موفق به کسب سومین برد فصل شد تا ۱۰ امتیازی شود.

سفید و مشکی پوشان ایتالیا حالا با ۱۰ امتیاز و بالاتر از همه تیم‌های سری آ در صدر جدول قرار گرفتند. تیمی که در ابتدای فصل الکسیس سانچز، ستاره کهنه کار شیلیایی را نیز به‌خدمت گرفت، اما بنظر می‌رسد که او را به علت مصدومیت تا چند ماه آینده در اختیار نخواهند داشت.

این تیم قدیمی که هدایتش برعهده کاستا رونیائک آلمانی است، در بازی‌ نخست مقابل بولونیا به تساوی ۱-۱ رسید. سپس‌ در هفته دوم با حساب ۲-۱ از سد لاتزیو گذشتند. در سومین بازی با نتیجه ۱-۰ کومو را مغلوب کردند و امشب نیز با برتری پرگل ۳-۲ مقابل پارما حکم صدرنشینی خود را امضا کردند.

2082221

آن‌ها در شرایطی در صدرجدول سری آ قرار گرفتند که فصل گذشته تا روز آخر کاندیدای سقوط به سری بی بودند و در هفته پایانی سهمیه خود را در سری آ حفظ کردند.

2082217

در بین بازیکنان کنونی این تیم، نام فلورین تائووین فرانسوی به‌عنوان معروف‌ترین چهره به چشم می‌خورد که اتفاقا امشب نیز موفق به گلزنی مقابل پارما شد.

2082218

تائووین تا اینجای فصل ستاره بی‌چون و چرای تیمش بوده و موفق به ثبت سه گل و یک پاس گل تا اینجای فصل شده است. همچنین رونیائک، سرمربی این تیم نیز برای نخستین فصل در سری آ مربی‌گری می‌کند و ابتدای فصل از لژیا ورشو لهستان به اودینزه آمد. او سابقه کار در تیم‌های نه چندان مطرحی همچون مونیخ ۱۸۶۰، کایزرسلاترن، دویزبورگ و دارمشتات در فوتبال کشورش را نیز دارد.

2082219

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه