فوتبال و فوتسال

عادت آلومینیوم به بردن با چهارگل/ فولاد اسیر عنصر خطرناک


ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر امروز یکشنبه ۲۹ مهر از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و با قضاوت علی اصغر مؤمنی و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه چهار بر دو به سود آلومینیوم همراه بود.

امین کاظمیان (۱۷ و ۶۷)، عارف حاجی عیدی (۵۳) و رحمان جعفری (۷۳) برای آلومینیوم و احسان پهلوان (۴۲) و ساسان انصاری (۴۴) برای فولاد گلزنی کردند.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی

ترکیب فولاد: اتکیر یوسوپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی اصل، پوریا سرآبادانی، لوسیانو پریرا، امیرحسین نشاط‌جو و سینا اسدبیگی

بازیکنان فولاد بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۸ فرصت باز کردن دروازه آلومینیوم را داشتند اما این فرصت برای آنها از دست رفت.

بلافاصله شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم به سمت دروازه فولاد حمله‌ور شدند اما ضربه سر امین کاظمیان را دروازه‌بان ازبکستانی فولاد در آغوش گرفت.

در دقیقه ۱۲ بازیکنان فولاد به سمت دروازه آلومینیوم حمله‌ور شدند اما مدافعان آلومینیوم توپ را راهی کرنر کردند.

اشتباه مدافع ملی پوش و گل اول بازی برای آلومینیوم

در دقیقه ۱۴ و روی پاس رو به عقب اشتباه از علی نعمتی، اکتیر یوسوپوف روی محمدمهدی لطفی مرتکب خطای پنالتی شد و در ادامه محمدامین کاظمیان پشت توپ ایستاد توانست گل اول بازی را برای آلومینیوم به ثمر برساند.

پس از دریافت گل بازیکنان فولاد کار را هجومی دنبال کردند و در دقیقه ۲۲ باز هم موقعیت خوبی برای فولاد به وجود آمد که با دخالت دروازه‌بان و مدافعان آلومینیوم توپ به کرنر رفت.

گل تساوی فولاد توسط پهلوان

در دقیقه ۴۲، پاس لوسیانو پریرا به احسان پهلوان رسید و او با یک شوت زیبا گل تساوی را برای فولاد به ثمر رساند.

دو دقیقه طوفانی

تنها یک دقیقه پس از گل تساوی فولاد، ساسان انصاری با ضربه سر توانست دروازه خلیفه را برای دومین بار در این بازی باز کند تا فولاداینگونه به میدان بازگردد و از حریف خود پیشی بگیرد.

نیمه دوم با طعم آلومینیوم

آلومینیوم اراک در نیمه دوم کاملا شجاعانه تاکتیک‌های تهاجمی خود را با استفاده از اشتباهات متعدد خط دفاعی و دروازه حریف انجام داد. آنها با بازی درخشان کاظمیان در نیمه دوم توانستند نتیجه را کاملا عوض کنند. کاظمیان ابتدا در دقیقه ۵۳ خواست شوت بزند اما تبدیل به پاس گل برای حاجی عیدی شد تا این مهاجم با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند.

در ادامه خبری از حمله‌های میهمان اهوازی نبود. گل محمدی ابتدا سعی داشت با ارسال از عمق به دفاع آلومینیوم نفوذ کند اما ضدحمله های سرعتی آلومینیوم با دقت ویژه آنها در پاسکاری همراه بود تا بتوانند بار دیگر پنالتی بگیرند و کاظمیان باز هم آن را تبدیل به گل کند.

در ادامه آلومینیوم با استفاده از عنصرهای تهاجمی اش توانست بار دیگر در دقیقه ۷۳ توسط رحمان جعفری به گل چهارم برسد تا این تیم به سه امتیاز مهم برسد. آنها در حالی پیروزی دیگری را در کارنامه فصل جاری خود ثبت کردند که در بازی قبلی خود مقابل ذوب آهن نیز توانسته بودند چهار گل به ثمر برسانند.

آلومینیوم با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد تا به رتبه ششم جدول صعود کند. همچنین فولاد هم ۱۴ امتیازی باقی ماند.

نتیجه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

* چادرملو اردکان ۱ – ۰ خیبر خرم‌آباد

* شمس آذر قزوین ۱ – ۱ هوادار

* استقلال خوزستان ۳ – ۲ مس رفسنجان

* استقلال تهران صفر – ذوب آهن اصفهان ۳

* آلومینیوم اراک ۴ – فولاد خوزستان ۲

شایان ذکر است به دلیل برگزاری بازی‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا سه بازی هفته هشتم به زمان دیگری موکول شد.

جدول رده بندی لیگ بیست و چهارم در پایان بازی امشب به شکل زیر است:

عادت آلومینیوم به بردن با چهارگل/ فولاد اسیر عنصر خطرناک

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه