آخرین اخبار

فاجعه در فوتبال برزیل: هوادار کروزیرو کشته شد!


به گزارش “ورزش سه”، بعد از پایان مسابقه اتلتیکو پاراننزه و کروزیرو از هفته سی و یکم رقابت های سری آ برزیل، اتوبوس در حال بازگشت هواداران کروزیرو به شهر خودشان مورد حمله چند تن از هواداران تیم پالمیراس قرار گرفت و در جریان این اتفاق تلخ، یکی از هواداران کروزیرو کشته شد و حال چند نفر دیگر نیز نامساعد گزارش شده است.

طبق اعلام رسانه های برزیلی، در جریان این درگیری عجیب، یک نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر نیز به شدت مجروح شده اند. همچنین پلیس فدرال برزیل بدون اعلام جزئیات بیشتر اعلام کرد که قربانی این درگیری یک فرد ۳۰ ساله است. با وجود آنکه بازی میان تیم های پاراننزه و کروزیرو برگزار شده اما سازمان امنیت عمومی در شهر سائوپائولو این حمله را از سوی هواداران پالمیراس گزارش کرده است.

فاجعه در فوتبال برزیل: هوادار کروزیرو کشته شد!

تلوزیون برزیل امروز با انتشار چند کلیپ از این حادثه ناگوار، تصویر هواداران آسیب دیده کروزیرو در کنار اتوبوس آتش گرفته آنها را نشان داد و مشخص بود که چند نفر با پیراهن تیم پالمیراس با چوب در حال کتک زدن آنها هستند‌.

همچنین باشگاه کروزیرو با انتشار بیانیه ای در اینستاگرام، اعلام کرد که از بابت اتفاق رخ داده عمیقا ناراحت هستند و همچنین اوضاع باقی هواداران را وخیم اعلام کرد. گفتنی است باشگاه پالمیراس هنوز هیچ واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده است‌.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

نوشته های مشابه