آخرین اخبار

فراخوان نخستین جشنواره «جایزه گردشگری تهران» منتشر شد – اطلاع رسانی شباب


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، نخستین جشنواره «جایزه گردشگری تهران» به منظور شناسایی و تقدیر از فعالیت‌های فعالان عمومی، نهادها، بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه گردشگری شهر تهران با مشارکت معنوی مراکز علمی و خبرگان تراز اول حوزه گردشگری توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

فعالیت‌های نهادهای عمومی در گردشگری شهری (حفظ و بهینه سازی محیط زیست، زیباسازی مقاصد گردشگری، حفظ و مرمت بناهای تاریخی و …)، فعالیت‌های مرتبط با ترویج و توسعه گردشگری شهری، خدمات اجتماعی – فرهنگی در حوزه توسعه گردشگری (ارائه محصولات فرهنگی، برگزاری جشنواره و کلیه فعالیت‌های مرتبط با معرفی و حفظ آداب و رسوم منطقه و …)، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در حوزه گردشگری، تولید محتوا در حوزه گردشگری (ساخت مستند، کلیپ،….)، فعالیت‌های مردم نهاد در توسعه گردشگری شهری. تولید دانش و ارزش افزوده در حوزه گردشگری (ویژه صاحب نظران، نویسندگان، پژوهشگران، اساتید دانشگاه و دانشجویان) عناوین مورد نظر جهت شرکت علاقمندان است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به نشانی اینترنتی visit.tehran.ir مراجعه و یا با دبیرخانه جایزه واقع در ستاد گردشگری شهرداری تهران به شماره ۰۲۱۹۶۰۲۱۵۹۹ تماس بگیرند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

نوشته های مشابه