فوتبال و فوتسال

فوتبال فرصت جبران مافات می‌دهد/ مقابل النصر شکل تیم بازنده نبودیم



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر سهراب بختیاری‌زاده عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم‌آباد در مورد برنامه بازی فردا و شناخت از تیم خیبر اظهار داشت: تفکر حرفه‌ای می‌طلبد با احترام به هر حریفی نگاه کنیم و شرایط جدول در این زمینه فرقی نمی‌کند، به هر حریفی باید احترام بگذارید و با نگاه حرفه‌ای آن تیم را آنالیز کنید.

وی ادامه داد: ذهنیت و تفکرمان به خصوص در بازی بیرون از خانه باید شروع بازی با احتیاط همراه باشد و در جریان بازی بتوانیم پله پله و رفته رفته خودمان را به تیم خیبر تحمیل کنیم.

فردا با یک شناخت نسبی ظاهر می‌شویم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: قبل از بازی در این یکی دو روز بعد از بازی با النصر یک شناخت نسبی از بازی‌های قبل تیم خوب و با انگیزه خیبر پیدا کردیم.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه همچنین یک شناخت نسبی از تفکرات مربی محترم و جدید تیم آقای دقیقی هم داریم، افزود: فردا با یک شناخت نسبی ظاهر می‌شویم؛ البته شناخت و آنالیز قبل از بازی یک بخش است و بخش مهم‌تر این است که تفکرات و آنالیز را بتوانیم در زمین اجرا کنیم. امیدوارم فردا بچه‌های ما این قابلیت و شرایط را داشته باشند.

فوتبال فرصت می‌دهد که جبران مافات کنید

وی در مورد نتایج ضعیف تیم استقلال هم گفت: فوتبال با تمام سختی‌ها و شرایطی که نمی‌برید و بازی را از دست می‌دهید به خصوص برای تیم بزرگی مثل استقلال، یک خوبی‌هایی هم را دارد؛ فوتبال یک زمان و فرصت را به شما می‌دهد که خودتان را ثابت و جبران مافات کنید، بتوانید از بازی پیش رو استفاده کنید و شرایط را در جدول بهبود دهید و هواداران را خوشحال کنید.

مقابل النصر شکل یک تیم بازنده نبودیم!

بختیاری‌زاده ادامه داد: فردا می‌تواند یک فرصت مناسب باشد برای بازیکنان استقلال که بچه‌ها این انگیزه را دارند و در مقابل تیم پرستاره النصر هم نشان دادند که واقعاً شکل یک تیم بازنده نبودند و می‌توانستیم حتی بازی را ببریم. شخصیت تیمی استقلال و تفکر حرفه‌ای در بین بازیکنان استقلال الان در شرایط خوب و ثابتی است و بچه‌های تیم فردا سرحال ظاهر می‌شوند.

فشردگی جزئی از فوتبال حرفه‌ای است

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد فشردگی بازی‌ها هم گفت: فشردگی جزئی از فوتبال حرفه‌ای است، بازیکن حرفه‌ای، مربی حرفه‌ای و باشگاه حرفه‌ای شروع فصل خودش را برای روزهای سخت آماده می‌کند و باید این شرایط را قبول کنیم. من فکر می‌کنم بازیکن هرچقدر بیشتر بازی کند و در شرایط مسابقه قرار بگیرد بیشتر می‌تواند ضعف‌هایش را ببیند و با شرایط بازی هماهنگ باشد و کلاً بازیکنان هماهنگ‌تر شوند.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: میان این بازی‌های سخت این کادر فنی است که باید خیلی حرفه‌ای و درست بازیکنان را ریکاوری کند و فشار تمرین را تنظیم کند تا بازیکنان روز مسابقه سرحال باشند، مثل فوتبال روز دنیا! البته من قبول دارم زبان فوتبال یکی است و باید یاد بگیریم و به آن سمت برویم که بتوانیم بازیکنان هر چهار روز یک بازی سنگین انجام بدهند؛ یاد بگیریم حالا که حرفه‌ای به ما نگاه می‌شود حرفه‌ای هم زندگی کنیم، حرفه‌ای فکر کنیم و عمل کنیم.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه