توپ و تور

فکر نمی‌کردم به ایران برگردم/ زمان فکر کردن به قهرمانی ایران است



تهران ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر «رافائل گویجوسا کاستیلو» که امروز دوشنبه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد، درپیامی تصویری گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران برمی‌گردم. ۱۰ سال پیش فکر نمی‌کردم که به ایران برگردم. من همچنان هندبال ایران را حتی زمانی که در قطر و در بازی‌های آسیایی برابر تیم ایران بازی کردم، دنبال می‌کردم.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که به ایران برمی‌گردم، گفت: زمانی که به ایران برسم مسئولین فدراسیون، همه مربیان و بازیکنان ایران را ملاقات و کارم را با هندبال شروع خواهم کرد. دوباره برای کسب مدال می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و به اصطلاح درب قهرمانی جهان را خواهیم زد.

این مربی اسپانیایی خاطرنشان کرد: الان زمان کار کردن و فکر کردن به قهرمانی جهان است و در پی ایجاد انقلابی در این زمینه هستم. اولین ایده من این است که به ایران برسم و با مسئولین، بازیکنان و مربیان دیدار کنم و زمانی را برای آشنایی با سطح هندبال ایران و افرادی که با آنها کار خواهم کرد، اختصاص می‌دهم و شروع می‌کنیم به برنامه‌ریزی و آشنایی با لیگ و بازیکنان و برنامه‌ریزی برای همه کارهایی که باید انجام بدهیم تا به اهدافمان برسیم.

رافائل گویجوسا کاستیلو خاطرنشان کرد: من خوشحالم که دوباره به ایران برمی‌گردم و از رییس فدراسیون به خاطر انتخاب و باوری که نسبت به من داشتند، تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم که بهترین عملکرد را در این مدت داشته باشم. همه وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهم تا دوباره به مدال و جام جهانی برسیم.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه