آخرین اخبار

مراسم اختتامیه رقابت‌ قهرمانی کشور گلف آقایان ۱۸-۵۵ سال



به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فدراسیون گلف؛ مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف آقایان ۱۸-۵۵ سال امروز ۴ مهر ماه پس از پایان راند دوم مسابقات در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون گلف و شرکت‌کنندگان برگزار شد.

در این مراسم دکتر عزیزی ضمن تبریک به نفرات و تیم های برتر توسعه گلف و زیر ساخت های آن را در کشور منوط به حضور فضای اداری فدراسیون در کنار تنها زمین گلف کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران دانست و گفت:ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جناب آقای دکتر دنیا مالی،مقام عالی وزارت ورزش و جوانان بیان داشت با نگاه مثبت ایشان نسبت به مقوله ورزش و اراده مصممی که در  زمینه ارتقا و اعتلای ورزش دارند، انشالله بزودی این مهم با حمایت ایشان محقق خواهد شد.

شایان ذکر است در مسابقات گلف کشور آقایان در رده سنی ۱۸-۵۵ سال ۶۰ بازیکن از ۱۸ استان در قالب ۱۹ تیم حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه ،حسن کریمیان مدیر فنی مسابقات و عضو هیات رئیسه، مصطفی شهرکی و اعضای کمیته فنی، دکتر فتحی مدیرعامل محترم شرکت پارس الکل، احمد رضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف، روسای هیات های استانی شرکت کننده در این مسابقات، برخی اعضای تیم گلف هنرمندان حضور داشتند.

حامیان این دوره شرکت پارس الکل، شرکت چرم زیویک، بابلینی، فیکس، آلرت و جواهری علیپور بودند.

در جریان مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف آقایان ۱۸-۵۵ سال نفرات برتر انفرادی و تیمی به شرح ذیل اعلام گردیده و از برترین‌ها با اهدای مدال و جوائز نقدی و غیر نقدی تجلیل شد.

انفرادی

نفر اول: ابراهیم نوری از استان لرستان با ۱۴۵ ضربه

نفر دوم: سعید براتی از منطقه آزاد اروند با ۱۴۸ ضربه

نفر سوم: سجاد کرم‌پور از استان خوزستان با ۱۴۹ ضربه

تیمی

تیم استان خوزستان با مجموع ۴۶۱ ضربه

تیم استان لرستان با مجموع ۴۶۴ ضربه

تیم منطقه آزاد اروند با مجموع ۴۷۲ ضربه

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه