آخرین اخبار

 مشورت باقری با دایی در دوراهی استقلال و پرسپولیس | می‌دانستم پرسپولیس من را می‌خواست اما …



به گزارش همشهری آنلاین،‌ فرشید باقری می‌گوید حتی اگر ده بار هم به عقب برگردد باز هم استقلال را انتخاب می‌کند.

باقری زمانی که می‌خواست به استقلال بپیوندد از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت و می‌توانست شاگرد برانکو شود و احتمالا قهرمانی‌های زیادی با این تیم به دست بیاورد، اما استقلال را انتخاب کرد. او می‌گوید از تصمیم آن سال‌های خود پشیمان نیست و حتی اگر ده بار هم به عقب برگردد بازهم استقلال را انتخاب می‌کند. مشورت فرشید با علی دایی، مربی سابقش نیز نکته جالب توجه حرف‌های این بازیکن بود.

*شما در مسیر انتقال به پرسپولیس هم بودی. پرسپولیس در این دوره قهرمانی‌های زیادی آورده و بازیکنانش به تیم ملی هم رسیدند. اگر برگردید به آن زمان، جدا از علاقه قلبی به پرسپولیس می‌روی یا بازهم استقلال را انتخاب می‌کنی؟

باقری در پاسخ گفت: من آن زمان بهترین تصمیم را گرفتم. ما یک مربی کروات داشتیم که با آقای برانکو در تماس بودند. از نیم فصلی که من صبای قم بودم می‌دانستم پرسپولیس من را می‌خواست اما شرایط به نحوی پیش رفت که من استقلال را برای ادامه فوتبالم مناسب‌تر دیدم. احساس می‌کنم اگر ده بار هم به عقب برگردم این را انتخاب می‌کنم.

باقری ادامه داد: من یک تماسی هم با آقای دایی داشتم. آن زمان امید ابراهیمی داشت به قطر می‌رفت و روزبه چشمی هم مصدوم بود و وسط استقلال خالی بود. بهترین تصمیمی که می‌توانستم آن زمان بگیرم، انتخاب استقلال بود و از این تصمیم پشیمان نیستم. یکی از خصوصیات اخلاقی‌ام این است که طرفدار مظلومم و استقلال در این سال‌ها خیلی مظلوم واقع شده است و خیلی خوشحالم که این انتخاب را کردم.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه