فوتبال و فوتسال

مصدومیت ارونوف چقدر جدی بود/ تمرین با ازبکستان و افزایش ابهامات



ارتباط ورزشی:ارتباط ورشی:ارتباط ورزشی:به گزارش خبرنگر مهر «اوستون ارونوف»، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر برابر چادرملو اردکان در ورزشگاه تختی (۱۴ مهر)، در حالی که در لیست ابتدایی «خوان کارلوس گاریدو» حضور داشت اما هنگام گرم کردن و دقایقی مانده با آغاز بازی، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، از زمین خارج شد و فرشاد احمدزاده در ترکیب تیم قرار گرفت.

از آنجا که اورونوف بدون شک یکی از کلیدی ترین و مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس است، این مصدومیت موجی از نگرانی‌ها را برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرد.

این مصدومیت برای اورونوف در شرایطی رخ داد که بازی برابر چادرملو آخرین بازی پرسپولیس بود و بلافاصله پس از آن و با آغاز تطعیلات فیفادی، بازیکنان به تیم‌های ملی پیوستند و ارونوف هم که از سوی «کاتانچ» به تیم ملی ازبکستان دعوت شده بود راهی کشورش شد تا برای دیدار با ایران در دور سوم انتخابی جام جهانی آماده شود.

اما این بازیکن در تمرینات امروز (چهارشنبه ۱۸ مهر) تیم ملی ازبکستان حاضر شد و در روزهای گذشته هم جلال الدین ماشاریپوف و مربی این تیم اینگونه ابراز کردند که ارونوف مشکل خاصی ندارد و تصاویر حضور او در تمرینات ازبکستان هم حاکی از آن است که این بازیکن تمرین شادابی را پشت سر گذاشته است.

این در حالی است که فرید زرینه سرگروه تیم پزشکی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود که مصدومیت اورونوف جدی است و این بازیکن به دیدار ملی این تیم نمی‌رسد. این اظهارات باشگاه پرسپولیس در کنار تمرین شاداب اورونوف در تمرینات ازبکستان و اظهار نظرهای ماشاریپوف و مربی ازبک ها ابهاماتی را پدید آورده است.

اگر معاینات پزشکی پرسپولیس به درستی انجام شده است و نتیجه آن مصدومیت شدید و نرسیدن به بازی‌های ملی باشد طبیعتاً این بازیکن نباید به لحاظ جسمانی امکان حضور در تمرینات تیم ملی و مسابقات را داشته باشد. اما شاهد خلاف این مساله هستیم.

آیا مصدومیت اورونوف در گرم کردن برابر چادرملو به قدری شدید بود که این بازیکن نتواند بازی را آغاز کند؟

آیا ترس از وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه تختی که می‌تواند احتمال مصدومیت بازیکنان را به شدت افزایش دهد موجب شد این بازیکن نگران وضعیت سلامتی خود برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی باشد؟

آیا ارونوف برخلاف میل باطنی خود در دیدار برابر چادرملو در لیست نفرات قرار گرفته بود و ترجیح داد از این طریق، وارد میدان نشود؟

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع مهر

نوشته های مشابه